حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت اولین بروزرسانی خود را دریافت کردند

اکسپریا ایکس زد و ایکس زد کامپکت در حال دریافت اولین بروزرسانی خود هستند، این بروزرسانی با بیلدنامبر 47.1.A.2.374 از راه می‌رسد و  شامل بسته امنیتی  ماه اکتبر است که برخی از عیوب اندروید را نیز رفع می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

متاسفانه جزییات بیشتری در رابطه با تغییراتی که این بروزرسانی انجام می‌دهد در دسترس نیست. طبق معمول بدلیل OTA بودن این بروزرسانی، ممکن است پیغام آن کمی دیرتر بر روی گوشی هوشمندتان ظاهر شود پس بهتر است کمی صبور باشید.

اکسپریا ایکس زد 1 در آگوست معرفی شد و اولین گوشی هوشمندی است که با اندروید 8.0 (Oreo) به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.2 اینچ با وضوح تصویر 1080 از نوع IPS بوده و از آخرین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

پرچمدار سونی از یک دوربین 19 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه استفاده می‌کند، این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیوهایی به کیفیت 4k نرخ فریم 30 می‌باشد همچنین قابلیت فیلم برداری آهسته نیز با کیفیت 720P و نرخ 960 فریم بر ثانیه نیز در آخرین محصول سونی وجود دارد.

اکسپریا ایکس زد 1 از باتری 2700 میلی آمپر ساعت از جنس لیتیوم یون بهره می‌برد و  از Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 700 یورو فروخته می‌شود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید