حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: با برنامه پردازش تصویر سه بعدی سونی (3D Creator) در Blade Runner 2049 حضور یابید

برنامه پردازش سه بعدی تصویر کمپانی سونی که اخیرا در پرچمداران جدید این شرکت نظیر اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت نیز به صورت پیشفرض نصب گردیده است، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید چهره و اشیا متفاوت را اسکن کرده و آن‌ها را به صورت سه بعدی پرینت کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حال سونی ویژگی جذاب تازه‌ای را برای آن در دسترس قرار داده است تا شما را به قلب Blade Runner 2049 ببرد و تجربه‌ای کم‌نظیر را برای علاقه‌مندان به ارمغان بیاورد. اگر شما هم می‌خواهید این قابلیت را امتحان کنید تنها کافیست تا نرم‌افزار Shadow را از گوگل پلی دانلود کرده و پس از اسکن چهره‌تان توسط برنامه اختصاصی پردازش تصویر سه بعدی، خروجی نهایی را با این برنامه به اشتراک بگذارید. این ویژگی منحصر به فرد سبب می‌شود تا آثاری خاص را با چهره خودتان ایجاد کرده و دوستانتان را شگفت زده کنید.

برای آشنایی بیشتر با این ویژگی، شما را به تماشای ویدیو زیر دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”Qy5zZ”]

با این حال اگر یکی از کاربران گوشی‌های هوشمند اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت نیستید، نگران نباشید چرا که می‌توانید این برنامه اختصاصی را از اینجا دانلود کرده و آن را امتحان نمایید.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ آیا در آینده‌‎ای نزدیک شاهد ویژگی‌های خلاقانه بیشتری در این راستا خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بعد یه سری دوستان متعصب میگن دوربین گوشی های 2017 سونی نوآوری نداشته.
حالا هی واسشون تکرار کن که فیلمبرداری 960فریم رو حتی دوربین های چند میلیونی هم ندارند یا همین 3D که خیلی قابلیت زیبا و فانی هست و یه سوپر نوآوری حساب میان اونم زمانی که رقبا تازه به تکنولوژی 2014 اچ تی سی یعنی تغییر فوکوس رسیدن یا افکت بوکه که از زی2 تحت عنوان بکگراند دی فوکوس تو گوشی های سونی بوده البته ضعیف تر هست.
فقط سونی میتونه از یه سنسور غولپیکر 19 مگاپیکسلی با Dram و eis پنج محوره که یک سال از رقبا جلوتره استفاده کنه بعد با نزاشتن ois و نرم‌افزار قوی بهش گند بزنه?

Peiman

فقط جمله اخرت?????

Saeed Mohammadipouya

ماشالا سونی عالی

ahmad

چه جالب بود

Peiman

چقدر جالب. البته به درد گیمر ها میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا