حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت اعلام کرد که بروزرسانی بزرگی برای OneDrive از راه خواهد رسید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت، نرم‌افزار

وان درایو یک فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت سازنده به طور رسمی اعلام کرده که در هفته آینده بروزرسانی بزرگی برای این نرم افزار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا مایکروسافت گفته است که سیستم عامل‌های اندروید و iOS در هفته آینده بروزرسانی بزرگی را تجربه خواهند کرد. این شرکت مستقر در ردموند قرار است تجربه جدیدی از فضای ابری را در اختیار گوشی‌های هوشمند بگذارد که کار کاربران را بسیار راحت تر کند.

در اول این طرح به اندروید و iOS خواهد رسید و مایکروسافت در میان تغییرات زیادی که قرار است به وجود آورد وعده داده که طراحی نسخه جدید را نیز تغییر دهد تا شبیه به دیگر برنامه‌ها در اندروید شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌ها نمایش فایل‌ها بدون باز کردن آن‌ها توسط برنامه مورد نیاز است. قرار است در نسخه جدید فایل‌های Photoshop ،PDF ،Illustrator ،RAW ،3D و DICOM بدون نیاز به برنامه مورد نیاز، قابل بازبینی باشند.

علاوه بر این توسعه دهندگان اعلام کردند که آیکون تمام فایل‌ها نیز تغییر خواهد کرد و در حال حاضر بیش از 4200 آیکون وجود دارد که مخصوص هر دستگاه ارائه می‌شود. در هفته آینده منتظر بروزرسانی جدید OneDrive باشید.

نظر شما درمورد بروزرسانی مهم مایکروسافت برای برنامه‌های اصلی خود چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور