حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه‌ی ارسال پیام‌های زنده (Live Messages) در گلکسی نوت 8

آیا شما نیز به دنبال قابلیت‌های ویژه در گلکسی نوت 8 می‌باشید؟ قابلیت ارسال پیام‌های زنده (Live Messages) یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند و جذاب کمپانی سامسونگ می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا روش ارسال این پیام‌ها را برایتان شرح دهیم.

پیام‌های زنده یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند برای ایجاد طرح‌ها و نوشته‌های سرگرم کننده با استفاده از قلم نوت 8 (S-Pen) می‌باشد که شاید بعضی‌ها نحوه‌ی ایجاد چنین پیام‌هایی را ندانند. با استفاده از این برنامه می‌توانید یک تصویر متحرک (GIF) ایجاد کرده و آن را به دوستان خود ارسال نمایید و حتی نحوه‌ی پردازش آن را نیز مشاهده نمایید. در واقع این قابلیت دست خط و طراحی‌های شما را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارد.

آیا دوست دارید که در عمل نیز این ویژگی را امتحان کنید؟ با ما همراه باشید تا چگونگی کار کردن با این قابلیت جذاب را برایتان شرح دهیم.

 

راه‌اندازی یک پیام زنده (Live Message)

در واقع یک فرآیند بسیار ساده در پیش روی شما می‌باشد. نیازی نیست که یک نرم افزار خاصی را به روی گوشی خود نصب کنید و آن را به روی صفحه‎‌ی اصلی گوشی خود قرار دهید. به راحتی قلم (S-Pen) گوشی خود را خارج کرده تا میانبر قلم بر روی صفحه نمایش گوشی شما نمایان شود. زمانی که میانبر قلم برای شما ظاهر شد، گزینه‌ی ” Live Messages” را انتخاب کنید. یک صفحه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که هرآنچه برای ایجاد یک پیام زنده نیاز دارید در آن قرار گرفته است.

 

نحوه‌ی ایجاد یک پیام زنده در گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)

برخی از ویژگی‌ها بر روی این قابلیت باعث جذاب‌تر شدن و سرگرم کننده شدن طراحی‌های شما می‌گردد. سه نوع قلم (قلم مو) برای انتخاب وجود دارد که شامل یک قلم جوهری، قلم براق و قلم درخشان می باشد و توضیحات هرکدام در خود برنامه وجود دارد. قلم جوهری (Ink) قلم پایه می‌باشد، قلم درخشان (Glow) به راحتی خطوط را برجسته می‌کند در حالی که قلم براق (Sparkle) یک نوشته‌ی پر زرق و برق را برایتان به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر نوع قلم، می‌توانید ضخامت و رنگ قلم را نیز انتخاب کنید. امیدواریم که رنگ‌ها و گزینه‌های انتخاب نوع قلم این در آینده بیشتر شوند ولی اکنون نیز برای ایجاد یک نوشته‌ی جذاب کافی به نظر می‌رسند. اگر آماده هستید، نوع قلم خود را انتخاب کرده و دست به کار شوید.

همچنین یک گزینه برای انتخاب پس‎‌زمینه وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید هر متن یا طرحی را که می‌خواهید به روی آن کار کنید. به سادگی گزینه‌ی “Background” را از قسمت بالا، سمت راست صفحه انتخاب کنید (می‌توانید به جای یک تصویر از صفحه‌ی رنگی نیز استفاده نمایید). سپس هر آنچه که می‌خواهید با استفاده از قلم این گوشی بکشید و یا بنویسید. (به همین راحتی…!)

نحوه‌ی اشتراک گذاری یک پیام زنده (Live Message)

قطعا هنگامی که تصویر متحرک (GIF) خود را ایجاد کردید، می‌خواهید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای انجام این اینکار پس از خلق یک طرح یا نوشته به روی گزینه‌ی “Done”، گوشه‌ی سمت راست، بالای تصویر کلیک کنید، سپس یک پیش نمایش از طرح ایجاد شده‌ی شما همراه با گزینه‌ی “Share” ظاهر می‌شود؛ به روی این گزینه کلیک کرده و فقط قبل از آن نوع نمایش تصویر متحرک یا انیمیشن (GIF) خود را انتخاب نمایید. اکنون پس از انتخاب برنامه‌ی مورد نظر برای ارسال این انیمیشن، می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

بازدید پیام‌های زنده‌ی قبلی

البته که این فایل‌های GIF در گالری تصاویر گوشی‌های شما ذخیره خواهند شد و سامسونگ نیز برای سهولت دسترسی به پیام‌های زنده یک میانبر مستقیم را در این گوشی ایجاد کرده است. برنامه را اجرا کنید و به روی گزینه‌ی ” Collection” در گوشه‌ی پایین، سمت راست کلیک کنید. همه‌ی انیمیشن‌های قبلی شما در آنجا ذخیره شده است.

Live Messages

در حال حاضر انیمیشن شما آماده است و می‌توانید با استفاده از آن‌ها دوستان و خانواده‌ی خود را شگفت‌زده کنید و خاطراتی را با گوشی گلکسی نوت 8 جدید خود ثبت نمایید.

 

آیا این قابلیت را تاکنون با گوشی خود امتحان کرده بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0919919

سلام دوستان.. کسی از مشکل فورس کلوز دادن برنامه های توی اس8 و نوت8 خبر داره؟ که میگن نباید بازارو نصب کرد تا رفع بشه؟ ممنون میشم کمک کنید..
تلگرام: milad2700

Rog1

بیشتر یک حالت امنیتی هستش برای گوشی من که پیش نیومده ولی برای دوستم پیش اومده گوشیو به ریست فکتوری کرد و رام اینگلیس روش ریخت و به روز ترین ورژنش اپدیتش کرد الان هر برنامه ای که نصب میکنه مشکل نداره
بازار داره و همه چی هم داره
اگه بازم فورس کلوز بده مشکل شاید سخت افزاری باشه باید بری ببینی گارانتی چی میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h