حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باز هم گوشی جدیدی از ایسوس: زنفون 4 سلفی لایت (Zenfone 4 Selfie Lite) رسمی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ایسوس، موبایل

در گذشته حدس زده بودیم که امسال هم شرکت ایسوس خانواده زنفون 4 خود را با یک گوشی سلفی محور عرضه خواهد ولی حال به نظر می‌رسد گوشی‌های سلفی محور این شرکت خانواده جداگانه‌ای برای خودشان دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در گذشته شاهد دو گوشی سلفی محور جدید از شرکت ایسوس بوده‌ایم که زنفون 4 سلفی ZD553KL و ZB553KL نام داشته‌‌اند و در کنار آن‌ها نسخه پرو هم وجود داشت، ولی این بار نسخه ارزان قیمت تر این گوشی‌ها با نام ایسوس زنفون 4 سلفی لایت رسمی شد.

طبق مشخصاتی که از وب سایت فیلیپین شرکت ایسوس منتشر شده این گوشی در برخی جزئیات مانند مدل اصلی خود یعنی زنفون 4 سلفی است، برای مثال دوربین اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 و فلش است و در جلو یک سنسور 13 مگاپیکسلی پیکسلی قرار دارد، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح اچ دی که دقیقا مشابه نسخه قبلی می‌باشد.

به نظر می‌رسد این نسخه از پردازنده اسنپدراگون 430 با هشت هسته A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد در حالی که در نسخه پرو پردازنده قویتر اسنپدراگون 625 با هشت هسته A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز قرار داشت. مقدار حافظه رم هم این گوشی دارای کاهش شده است که رم آن به 2 گیگابایت رسیده و حافظه هم از 32 به 16 گیگابایت رسیده است.

گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی لایت دارای ابعاد 155 در 75 در 7.9 میلی متر مانند نسخه مادر است و انرژی مورد نیاز صفحه نمایش و پردازنده این دستگاه را یک باتری 3000 میلی آمپر در ساعتی تامین می‌کند. این گوشی با اندروید نوقا و رابط کاربری مخصوص گوشی‌های ایسوس عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه لایت در فیلیپین چیزی در حدود 7995 تا 8995 PHP یا به عبارتی 156 الی 176 دلار تایین شده است و هنوز مشخص نیست که جزئیات این گوشی در بازارهای دیگر همین باشد یا تغییر کند.

نظر شما درمورد خانواده سلفی محور شرکت ایسوس چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور