حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید : چگونه گوگل دوربین پیکسل 2 (Pixel 2) را ساخته است؟

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

اکنون روزهای اولیه پس از معرفی گوگل پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) می باشد. این گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای ویژگی‌های منحصر بفردی از قبیل صفحه نمایش OLED با نسبت 18:9 (حداقل در گوگل پیکسل 2 ایکس ال) می‌باشد اما یکی از ویژگی‌های فوق العاده‌ی این گوشی‌های جدید گوگل، دوربین خارق‌العاده‌ی آن‌ها می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیوهایی را از نحوه‌ی ساخت این دوربین‌ها توسط گوگل تماشا کنیم.

هر دو پیکسل جدید دارای یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 می‌باشند و براساس تست‌هایی که توسط DxO Mark انجام شده گویا با کسب امتیاز 98 از 100 جزو بهترین دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند می‌باشد و واقعا فوق‌العاده عمل کرده‌اند. اما آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه گوگل این دوربین‌های فوق‌العاده را طراحی کرده است؟

یک ویدئوی جدید از Google Nat به دست ما رسیده که در اصل پشت صحنه‌ای از سخت‌افزار، نرم‌افزار و تست بخش‌های مختلف پیکسل 2 را نشان می‌دهد. بیایید باهم ویدیوی زیر را مشاهده نماییم:

[aparat id=”bsvt3″]

علاوه بر ویدیوی بالا، یک سفر جاده‌ای با پیکسل 2 برای نشان دادن توانایی‌های این دستگاه صورت گرفته است و با مشاهده‌ی ویدئویی که در پایین برای شما آپلود کرده‌ایم، خواهید دید که صد در صد تصاویر و فیلم‌های گرفته شده توسط گوگل پیکسل 2 بدون پردازش‌های رنگی و نرم‌افزارهای ویرایش تصویر گرفته شده است. ویدئوی زیر را تماشا کنید:

[aparat id=”l5W06″]

با مشاهده‌ی این ویدئو‌ها اکنون نظر شما در مورد دوربین گوگل پیکسل 2 (Pixel 2) چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

خلاقانه کار کرده گوگل. از همین الان شرکت های دیگه رو تحت فشار گذاشته. سال های بعد دیگه نمیشه رتبه اولی رو به سادگی ازش گرفت.

Peiman

عالی بودن . پیشنهاد میکنم این دوتا ویدیو رو از دست ندید

Peiman

اقا بهنام میتونم بپرسم از کدوم کانال یوتیوب گرفتین ؟؟؟ من کیفیت 1080 ویدیو اول میخوام

عارف کمانی

سلام
این هم لینک یوتیوب
https://www.youtube.com/watch?v=PIbeiddq_CQ
برای دانلود ویدیو هم از سایت https://keepvid.com استفاده کنید

Peiman

خیلی ممنون آقای کمانی

Mortazavi

ویدئو فوق‌العاده بود
واقعاً گوگل با این دوربین ها سرعت پیشرفت دوربین های گوشی رو دوبرابر کرد
شک نکنید کمپانی های مدعی در دوربین مثل سونی، نوکیا،هواوی،سامسونگ برای پرچمدار mwc تمام سعیشون رو میکنند که از اپل جا نمونند و شاهد پیشرفت چشمگیر دوربین گوشی ها در سال 2018 میشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h