حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌پی (hp): برنامه این شرکت برای گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite x3) به خاطر مایکروسافت از بین رفته است

شرکت اچ‌پی در اظهار نظر اخیر خود به این مساله اشاره کرده است که برنامه‌های این شرکت برای گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite x3) به دلیل سیاست‌های مایکروسافت از بین رفته است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا به دلیل کاهش تلاش‌های شرکت مایکروسافت در زمینه توسعه و پیشرفت گوشی‌های هوشمند سبب شده است که شرکت اچ‌پی (hp) نتواند برنامه‌های خود را مبنی بر ایجاد یک اکوسیستم پیشرفته موبایلی توسط گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite x3) عملی سازد. در اواخر ماه سپتامبر اخبار و شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت اچ‌پی (hp) قصد دارد درماه نوامبر برنامه‌های خود برای توسعه اکوسیستم مذکور را کنار بگذارد.

در حالیکه شرکت اچ‌پی (hp) با اشاره به این شایعات بیان داشت که قصد دارد تا گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite x3) را در سال 2019 به فروش برساند، اما به نظر می‌رسد که کاهش تمرکز شرکت مایکروسافت در بخش گوشی‌های هوشمند سبب شده تا شرکت اچ‌پی (hp) برنامه‌های مختلف خود را برای توسعه اکوسیستم جدید موبایلی را کاهش دهد.

نیک لازاریدیس (Nick Lazaridis)، رئیس هیئت مدیره شرکت اچ‌پی (hp) در اظهارت اخیر خود که در شبکه مربوط به تکنولوژی در ونیز منتشر شده، گفته است:تغییر استراتژی شرکت مایکروسافت ما را بر آن داشته تا تلاش‌های خود در زمینه تلفن‌های هوشمند افزایش دهیم.

همچنین وی افزود: شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت‌های مختلف که همیشه ممکن است در استراتژی خود تغییراتی ایجاد کنند، تصمیم گرفته تا با تغییر در استراتژی خود، تمرکز بر بخش توسعه تلفن‌های هوشمند را کاهش دهد. بدیت ترتیب این شرکت کمتر از آنچه که فکر کنید بر این بخش تمرکز دارد. با توجه به این ما نیز تصمی گرفته‌ایم تا از توسعه این بخش خارج شویم چرا که ادامه روند این بخش بدون پشتیبانی‌های مایکروسافت عقلانی به نظر نمی‌رسد. اگر بخشی برای توسعه اکوسیستم مبنی بر این سیستم عامل وجود نداشته باشد ما نیز در آن فعالیتی نخواهیم داشت.

نیک لازاریدیس (Nick Lazaridis)، رئیس هیئت مدیره شرکت اچ‌پی (hp) که بیان داشت: این شرکت برای آینده نقشه‌هایی خواهد داشت که ایجاد محصولات بیشتر جزو این برنامه‌ها خواهد بود. اما در حال حاضر تصمیم بر این است که فروش و پشتیبانی از گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite x3) در سال 2019 پیگیری شود.

تلا‌ش‌های کنونی مایکروسافت نیز به خوبی نشان می‌دهد که حضور این شرکت در این جایگاه سخت و دشوار است، مایرکوسافت به جای تمرکز بر بخش سخت‌افزار و پشتیبانی از اکوسیستم خود، سعی دارد تا خدمات و سرویس‌های مختلف خود را در دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس همگان قرار دهد که آخرین موردی که در این زمینه توسط این شرکت انجام شده است راه اندازی مرورگر مایکروسافت اج (Edge) در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  است.

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا شرکت اچ‌پی (hp) سیاست درستی در قبال کم تحرکی مایکروسافت در پیش گرفته است؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

به نظرم ویندوز تو رده گوشیهای ارزون قیمت میتونست شانس داشته باشه بخاطر روون بودن. ولی مایکروسافت به کمبودها و مشکلاتش خیلی دیر رسیدگی میکرد. الان واقعا یه معجزه لازمه تا اعتماد کاربرها رو بدست بیاره.

Peiman

فکر نمی‌کنم دیگه بتونه اعتماد کاربران رو دوباره بدست بیاره.

Mortazavi

خیلی حیف شد
با ورود ویندوز 10 و ویژگی های فوق‌العاده ای مثل کانتینیوم، کورتانا و اج و همچنین تصاحب نوکیا بنظر میرسید که ویندوز موبایل دوباره قدرت میگیره و حق انتخاب خریداران برای سیستم عامل بیشتر میشه ولی متأسفانه مایکروسافت خیلی زود شکست خودش رو قبول کرد و مردم رو از داشتن یه سیستم عامل فوق‌العاده و روون با کلی نرم افزار های حرفه ای مهندسی محروم کرد

Mortazavi

هر جور که نگاه بکنید ویندوز موبایل نسبت به اندروید برتری داره چه تو سابقه چه سرعت و حتی امکان استفاده از نرم افزار های حرفه ای ولی استراتژی غلط و طراحی های قدیمی و تکراری و عدم نوآوری میتونه باعث شکست بهترین ها بشه.
ای کاش مایکروسافت مثل اپل سالی دو تا سوپر فون تولید میکرد ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان