حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل با انتشار بروزرسانی تکمیلی macOS High Sierra مشکلات نرم‌افزاری مختلف را برطرف خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Mac، اپل، لپ‌تاپ، نرم‌افزار

شرکت اپل بروزرسانی تکمیلی MacOS High Sierra 10.13  که اولین بروزرسانی سیستم عامل MacOS High Sierra را در اواخر ماه سپتامبر میلادی است را جهت رفع ایردات و مشکلات مختلف نرم‌افزاری را منتشر کرده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بروزرسانی تکمیلی MacOS High Sierra 10.13 یک هفته پس از انتشار اولین بروزرسانی macOS High Sierra عرضه شد. این بروزرسانی (macOS High Sierra 10.13) نسخه تکمیلی بروزرسانی قبلی است که به صورت رایگان در اختیار دارندگان دستگاه‌های سازگار با این بروزرسانی قرار گرفته است. این بروزرسانی را می‌توانید با مراجعه به مک اپ استور (Mac App Store) دانلود و نصب نمائید.

بروزرسانی Mac OS High Sierra 10.13 باعث رفع یک مشکل نرم‌افزاری خواهد شد که کلمه عبور محتوای رمزگذاری شده را در یک متن ساده به نمایش در خواهد آورد. همچنین این شرکت یک سری اسناد و اطلاعات دیگر را در کنار این بروزرسانی منتشر کرده است که کاربران از طریق آن فرایند محافظت از داده‌های خود را فرا خواهند گرفت مخصوصا زمانی که بجای نمایش نکته پیگیری رمز عبور (password hint)، خود رمز عبور را نشان دهد.

مراحل مختلف انجام کار عبارتند از:

  • نصب بروزرسانی جدید
  • تهیه یک نسخه پشتیبان از داده‌ها و اطلاعات
  • پاک کردن داده‌ها و اطلاعات
  • پردازش مجدد APFS، سپس APFS (رمزگذاری شده)
  • در نهایت بازگردانی داده هایی که پشتیبان گیری شده اند

یک سند جداگانه امنیتی در این باره می‌گوید که این بروزرسانی یک حفره امنیتی را برطرف خواهد کرد که هکرها با استفاده از نرم افزار‌های شخص ثالث قادر خواهند بود تا نام کاربری و کلمه عبور حساب های ذخیره شده در Keychain سرقت کند.

همچنین با نگاهی به محتوای دیگر این بروزرسانی که هنگام دانلود و نصب آن خواهید دید، این بروزرسانی باعث افزایش توانایی سیستم در نصب برنامه‌ها خواهد شد و همچنین باعث رفع خطاهای گرافیکی مکان نما در Adobe InDesign گشته و مشکلی که نمی‌توان پیام‌ها را از حساب یاهو (Yahoo Mail) پاک کرد را برطرف خواهد نمود.

نسخه جدید macOS High Sierra دارای یک سیستم مدیریت جدید با طراحی مدرن برای ذخیره‌سازی محتوای فلش، پیشرفت‌ و بهبودهای مختلف سافاری (Safari) که سبب محافظت از حریم خصوصی کاربران خواهد شد، همچنین جلوگیری از پخش خودکار فیلم و ویدیو و بهبودهای مختلف در برنامه‌هایی همچون Photos، Mail، Notes و موارد دیگری را شامل خواهد شد.

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا شما بروزرسانی اخیر که به جزئیات مختلف آن پرداختیم را دانلود و نصب کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان