حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت نوکیا 8 (Nokia 8) در برابر خم شدن، خراشیدگی و شعله

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

نوکیا و وارد شدن دیرهنگامش به دنیای اندروید هر چند شبیه نوش دارو پس از مرگ سهراب است اما به هر حال از تولید موبایل ویندوزفونی بهتر به نظر می رسد. نوکیا 8 (Nokia 8) پرچمدار این شرکت فنلاندی است و قرار است برترین عملکرد نوکیا را ارایه بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کیفیت ساخت نوکیا 8 را بررسی کنیم.

[aparat id=”0Eanl”]

نوکیا 8 در نسخه عادی خود یک بدنه آلومینیومی دارد، آلومینیوم سری 6 هزار که اپل آن را به دلیل خم شدن آیفون 6 و 6 پلاس کنار گذاشته بود. شیشه گوریلا گلس نسل 5 برای محافظت از نمایشگر IPS این دستگاه استفاده می شود و گواهی IP54 موبایل شما را در مقابل باران نرم (!) حمایت می کند. سوال اینجاست که نوکیا 8 قرار است میراث نوکیا را در مقاوت موبایل های ساخته شده توسط این شرکت، ادامه بدهد؟

پاسخ بله است. شیشه گوریلا گلس نسل 5 مثل همه موبایل های دیگر استفاده کننده از آن در مقابل خراشیدگی مقاومت می کند. آلومینویم سری 6 هزار نوکیا اصلا خم نمی شود و نتیجه می گیریم که این آلومینیوم قربانی داستان خم شدن آیفون ها 6.9 میلی متری اپل شده است. نوکیا 8 همچنین در لبه بالا و پایین برای آنتن دهی از پلاستیک استفاده می کند که البته از نظر جذب ضربه نیز می تواند مفید باشد.

نظر شما درباره مقاومت نوکیا 8 (Nokia 8) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقای عطایی ویدیو مشکل داره

ahmad

در مقابل خم شدن عالی مقاومت کرد ولی پشتش خیلی زود خش برداشت بخاطر جنسش

Mortazavi

توقع بیشتری از نوکیا که سمبل کیفیت هست داشتم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)