حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 8 به صورت آزمایشی عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 8، نوکیا

ورود نوکیا به اکوسیستم اندروید با شعار آپدیت های سریع همراه بود. این شرکت که دستگاه های خود را با شخصی سازی نزدیک به صفر عرضه می کند طبیعتا می تواند سریع ترین آپدیت را نیز عرضه کند ولی این به معنی ساده بودن چنین امری نیست. شرکت های دیگری هم هستند که رابط کاربری نزدیک به اندروید خام دارند اما هنوز آپدیت اندروید 8 را نیز عرضه نکرده اند. نوکیا پس از عرضه اندروید 8 نوکیا 8 که دو ماه پیش انجام شد، حالا آماده عرضه آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 8 به صورت آزمایشی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین سوالی که پیش می آید این است که تغییرات آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 8 چه مواردی خواهد بود؟ خب اولین آن را می توانید در تصویر اصلی مطلب ببینید! تصحیح اموجی چیزبرگر که سر و صدای زیادی برای خود به پا کرده بود یکی از این موارد است. مورد دیگر را می توان در قابلیتی که دیروز معرفی شد، قابلیت دیدن سرعت وای فای قبل از اتصال که هر چند در بازار ما خیلی کاربرد ندارد اما قابلیت مفیدی است و عرضه آن به این سرعت روی نوکیا 8 خب مسلما یک اعتماد به نفس ویژه به کاربر دارای این موبایل می دهد.

نوکیا 8 هر چند پرچمدار خیلی قابل و کاملی در زمینه های مختلف از جمله دوربین نیست اما موضوع مهم در پشتیبانی قوی نرم افزاری نوکیا برای این دستگاه و البته دیگر محصولاتش است. شخصا یکی از اولویت هایی که در انتخاب دستگاه دارم ارایه به هنگام آپدیت های نرم افزاری است. البته که شاید چنین موضوعی فقط با پیش رفتن اندروید 9 یا همان اندروید پی (Android P) به سوی iAndroidOS شدن ممکن باشد و این موضوع خوبی نیست اما هر چیزی بهایی دارد!

نظر شما چیست؟ نوکیا 8 دارید؟ به اندروید 8.1 آپدیت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تصحیح اموجی چیزبرگر که سر و صدای زیادی برای خود به پا کرده بود یکی از این موارد است

ماشاالله تغییرات ??????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)