حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل امکان دانگرید کردن از iOS 11 به iOS 10.3.3 را مسدود کرد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، اخبار

همواره پس از عرضه بروزرسانی‌های عمده iOS ، اپل به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در صورت عدم رضایت از نسخه جدید ، از طریق آیتیونز به نسخه قبلی iOS دانگرید کنند. امروز اپل این امکان را برای دانگرید از iOS 11 به iOS 10.3.3 متوقف کرد.

مدت زمان زیادی نیست که iOS 11 عرضه شده است و اکثر کاربران از آن راضی بوده‌اند. البته گزارش‌های متعددی از کرش کردن یا مصرف زیاد باتری در iOS 11 منتشر شده است که اپل هنوز ظاهرا کار خاصی برای حل این مشکلات انجام نداده است.

اگر شما نیز با مشکل باتری روبرو هستید و می‌خواهید به نسخه قبل بازگردید باید بگوییم که متاسفیم! ظاهرا امروز این تنها راه رسمی بازگشت به نسخه قبلی بسته شده است. اگر شما هم اکنون در نسخه 10.3.3 هستید ، باید بگوییم که تقریبا iOS 11 هیچ تفاوتی با نسخه کنونی شما ندارد و توصیه می‌کنیم که تا عرضه یک نسخه پایدار ، به نسخه جدید آپدیت نکنید.

اپل در نسخه 11.0.2 برخی از مشکلات عمده را حل کرده است و در نتیجه کوپرتینویی‌ها دلیلی نمی‌بینند که راه بازگشت (شما بخوانید فرار کردن!) را برای کاربران باز بگذارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بنظرم هر کس آی او اس 10 داره تا پایداری نسخه 11 فعلا اپدیت نکنه تا مشکلاتش کامل برطرف بشه

Peiman

کسی می دونه دلیل اینکار اپل چی می‌تونه باشه؟؟؟

siavash-t

اگه به دوستان اپلی بر نخوره، یکی از دلایلش به نظر من می تونه آمار اعلامی از طرف اپل باشه. آماری که هر چند مدت اعلام میشه و مثلا گفته میشه که در حال حاضر آی او اس ۱۱ روی ۷۵ درصد دستگاههای اپلی نصب شده. اینکار باعث میشه که این آمار اعلامی با حقیقت تفاوت خاصی نداشته باشه و اگه کسی روی دستگاهش لگ و یا هنگ دید نتونه دانگرید بکنه و باید منتظر بمونه تا خود اپل آپدیت بده و مشکلات رو حل کنه. هر چند اگه خود اپل بخواد جواب بده، مطمئنا دلایل امنیتی رو بیان می کنه. دلایلی مثل اطمینان داشتن از نصب بودن به روز ترین نسخه سیستم عامل روی دستگاهها…

siavash-t

آقا احمد شما منفی دادید؟ یا یکی هست که هر چند مدت به نظرات های من منفی میده؟

ahmad

نه داداش من منفی ندادم حرفتونم کاملا درسته ولی دلیل دیگش اینکه شاید اپل این باورو داره که نسخه جدیدش بهتره و دلیلی برای برگشت به نسخه قدیمی نیست من مخالف باشم با نظرتون پاسخ میدم به کامنتتون

Peiman

منم همین فکر رو میکردم

Sajad

قطعا یه سری بهبودها تو بطن سیستم عامل اعمال شده ولی واسه پایداری باید زمان بیشتری صرف بشه و باگ ها برطرف بشه. اکثر شرکت ها بعد از آپدیت به این مشکلات برمیخورن ولی در مورد اپل که هم تعداد دیوایس هاش کمه و هم سخت افزار و نرم افزار رو خودش طراحی میکنه نباید به گستردگی شرکت های دیگه باشه.

Mortazavi

مشخص همه بعد آپدیت و مشاهده سرعت پایین تر وجود برخی مشکلات دانگرید میکردن که برای اپل خیلی بد هست و اپل هم تا حل مشکلات صورت مسئله رو پاک کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com