حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف پیشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی iOS صورت خواهد گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

شبکه اجتماعی واتس‌اپ یکی از شناخته شده‌ترین شبکات اجتماعی جهان است که کاربران بسیار زیادی نیز در آن فعالیت دارند. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، گویا باید شاهد توقف پیشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی iOS صورت خواهد گرفت باشیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

توقف پیشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی iOS صورت خواهد گرفت

بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، نرم‌افزار WhatsApp قرار است پشتیبانی از برخی از نسخه‌های قدیمی iOS را متوقف کند که با این کار، به طور موثر، پشتیبانی از چندین و چند مدل قدیمی آیفون را کنار خواهد گذاشت. اغلب، برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند دیگر توسط WhatsApp پشتیبانی نمی شوند. این امر به ویژه در نوامبر سال گذشته صادق بود. واتس‌اپ دیگر با دستگاه‌هایی که دارای برخی از نسخه‌های KaiOS، اندروید یا iOS هستند سازگار نبود و اندکی پس از آن، در حالی که اکنون آیفون ۱۴ آماده معرفی است، این برنامه در نهایت فقط با iOS 12 و نسخه‌های جدیدتر کار می‌کند.

برخی از مدل‌های آیفون به ناچار باید از این موضوع کنار گذاشته شوند. حتی در حالی که اکثر کاربران از تلفن‌های هوشمند مدرنی نیز استفاده می‌کنند، سایر کاربران همچنان از دستگاه‌های قدیمی خود استفاده می‌کنند. در این مطلب ما به طور خاص کاربرانی را در نظر می‌گیریم که برای مدت طولانی از آیفون ۵ خود استفاده کرده اما اکنون با این شرایط احتمالا مجبور به ارتقا و خرید یک دستگاه جدیدتر هستند؛ زیرا وات اپ به پشتیبانی از آیفون ۵ و سایر دستگاه‌های مجهز به سیستم عاملی کمتر از iOS 12 پایان می‌دهد.

توقف پیشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی iOS

WABetaInfo در گزارشی فاش کرده است که متاسفانه، به دلایل مربوط به این شرکت، واتس‌اپ اکنون در حال برنامه‌ریزی برای حذف پشتیبانی از برخی از نسخه‌های iOS در چند ماه آینده است که به طور خاص در مورد iOS 10 و iOS 11 خواهد بود. این اسکرین شات پیام زیر را نشان می‌دهد که برای ادامه استفاده از WhatsApp، باید به آخرین نسخه iOS به روز رسانی کنید. این برنامه پس از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ از این نسخه از iOS پشتیبانی نخواهد کرد.

به گفته خبرگزاری GizChina، از طرف دیگر، امروز روز مهمی است که برای برخی از کاربران واتس اپ خوشایند نخواهد بود. اگر آیفون شما همچنان از iOS 10 یا iOS 11 استفاده می‌کند، برای ادامه استفاده از WhatsApp، باید به iOS 12 ارتقا دهید. با نصب نسخه دوازدهم این سیستم عامل، همچنان می‌توانید از برنامه به طور معمول در آیفون 5S، آیفون ۶ یا آیفون 6S خود استفاده کنید.

با این حال، آیفون ۵ و آیفون 5C با iOS 12 ناسازگار هستند. بنابراین، تا پایان ماه اکتبر، مدل دوم دیگر نمی‌تواند از این برنامه پیام‌ رسان پشتیبانی کند. کاربرانی که اکنون از این دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند، به ناچار باید واتس اپ را کنار بگذارند. توجه داشته باشید که ویژگی‌های جدید واتس‌اپ در حالی ظاهر شده‌اند که این برنامه با لوگوی سبزش هنوز در صدر اخبار است. اخیرا ویژگی انجمن‌های واتس اپ بالاخره در اندروید شروع به عرضه شدن کرده است. نظر شما کاربران ترنجی درباره توقف پیشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی iOS چیست؟ آیا این کار به دلایل فنی صورت می‌گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان