حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار نسخه PC بازی Nioh در نوامبر تایید شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

Nioh، عنوان یک بازی اکشن است که در ماه فوریه امسال برای پلی استیشن 4 منتشر شد و هنگام انتشار بسیار مورد پسند بود. طرفداران، ساختار جایزه‌ای مبارزات و محیط ژاپنی آن را دوست داشتند. با این حال، بسیاری از گیمرها خواستار انتشار این بازی برای PC هستند. آرزوی آن‌ها در اواخر امسال به واقعیت تبدیل خواهد شد، زیرا تاریخ انتشار نسخه PC بازی Nioh به طور رسمی در نوامبر سال 2017 تأیید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تیم NINJA تایید کرده است که Nioh: Complete Edition برای کامپیوتر در آینده به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد. نسخه کامل این بازی شامل خود بازی و سه بسته الحاقی آن یعنی namely Dragon of the North، Defiant Honour و Bloodshed’s End می‌باشد.

همچنین یک آیتم انحصاری برای PC که کلاه ایمنی Dharmachakra Kabuto نامیده می‌شود، به بازی اضافه شده است که در Nioh: Complete Edition که اواخر امسال عرضه خواهد شد، وجود دارد.

پیسی گیمرها گزینه‌ای برای انتخاب بین دو حالت مختلف گرافیکی خواهند داشت که این حالت‌ها عبارتند از Action و Movie. کسانی که حالت Action را انتخاب می کنند، یک تجربه پایدار از بازی را با نرخ فریم، 60 فریم در ثانیه پیدا خواهند کرد در حالی که گزینه Movie رزولوشن 4K «سینمایی» را فراهم می‌کند.

Nioh: Complete Edition برای PC در تاریخ 7 نوامبر از طریق Steam منتشر خواهد شد که صفحه Steam آن در حال حاضر در دسترس کاربران می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خواهرزادم بازی می کنه.
انقدر جذاب و باگرافیک که 2ساعت منو پای تلوزیون میخ کوب کرده بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98