حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی اخیر Google Home دستیار گوگل را به کروم بوک اضافه خواهد کرد

در جدیدترین بروزسانی منتشر شده برای Google Home، این شرکت تایید کرده است که دستیار گوگل در آینده‌ای نزدیک به کروم‌ بوک‌ها افزوده خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اگر به Google Assistant بروید و بخش Explore را اجرا کنید، سپس به قسمت Games & Fun رفته و به قسمت گپ زدن با دستیار خود بروید و آن را اجرا کنید، خواهید دید که فهرست Google Assistant با Google Home، Allo، گوشی‌های سازگار با اندروید نسخه 6 و بالاتر، کروم بوک‌ها و تلفن‌های هوشمند سازگار با iOS نسخه 9 و بالاتر، سازگار شده است.همه چیز در این لیست موجود است، علاوه بر این، کروم بوک‌ها هم اکنون از Google Assistant بهره‌مند می‌شوند. این نکته می‌تواند اشاره‌ای به این داشته باشد که گوگل در رویداد خبری هفته آینده دستیار جدید خود را معرفی کند.

اضافه شدن دستیار گوگل به کروم بوک‌ها تعجب آور نیست چرا که شواهد زیادی نشان می‌دهند گوگل مدتی است در تلاش برای افزودن دستیار خود به کروم‌ بوک‌های می‌باشد، اما اکنون به نظر می‌رسد که آماده انتشار است. شرکت گوگل در تلاش است تا دستیار خود را برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه کند، اوایل همین هفته بود که دستیار گوگل با استفاده از پلتفرم NVIDIA SHIELD برای تلویزیون‌های اندرویدی عرضه شد. گوگل قصد دارد تا دستیار خود را برای تمام دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها عرضه کند و با استفاده از آن، انجام امور مختلف راحت‌تر شود.

هفته آینده در تاریخ 4 اکتبر، شرکت گوگل به معرفی تعدادی از محصولات جدید خود خواهد پرداخت. گمانه‌ زنی‌های مختلف بر این مساله اشاره دارد که در این رویداد Pixel 2 و Pixel XL 2 نیز معرفی خواهند شد، علاوه بر این، شایعاتی نیز بر این اشاره دارند که گوگل مینی، هدست جدید Daydream View و حتی شاید Pixelbook معرفی شوند و همچنین کروم بوک جدید با نام تجاری Pixel معرفی و عرضه خواهد شد.

بنابراین احتمال دارد که شرکت گوگل قصد داشته باشد Google Assistant را برای کروم بوک‌ها با معرفی Pixelbook، روز چهارشنبه در سانفرانسیسکو معرفی نماید و به اعلام ویژگی‌های جدید آن در این رویداد خواهد پرداخت.

Google Home

 

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دوستان من چند وقته فرخوان صوتی گوگل اسیستنت رو فعال کردم اما بعد از دو سه روز کار نمیکنه و باید از اول فعالش کنم کسی میتونه کمک کنه؟؟؟

بهنام خدابخشی

سلام دوست خوبم
با توجه به تحریم های اخیر ایران، یک سری مشکلاتی از قبیل از کار افتادن گوگل پلی و حتی اسیستنت اتفاق افتاده ولی یک بار گوشی خودتون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید و دوباره گوگل اسیستنت رو فعال کنید، ببینید نتیجه چه طور میشه

Peiman

ممنون آقای خدا بخشی

ahmad

الان جوری شده هر بار از اینترنت گوشی استفاده میکنی باید چیز شکن داشته باشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان