حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی اندروید نوقا برای موتورولا Moto X Pure Edition عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، موتورولا

Moto X Pure Edition را به یاد دارید؟ فبلت 5.7 اینچی شرکت موتورولا که در سال 2015 با اندروید 5.1 معرفی شده بود. این فبلت امروز به صورت رسمی بروزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشد.

در ماه مارس گزارشاتی از تست اولیه اندروید نوقا برای این گوشی منتشر شده بود و در نهایت پس از 6 ماه این نسخه اندروید برای این گوشی عرضه شد. تمام کاربران این تلفن امروز می‌توانند بروزرسانی اندروید نوقا را به صورت OTA بر روی گوشی خود نصب کنند.

شاید کمی طول بکشد تا بروزرسانی به کشور شما برسد، اگر بی وقفه منتظر اندروید نوقا بوده‌اید می‌توانید از طریق رفتن به تنظیمات /  درباره تلفن / بروزرسانی نرم افزار، نسخه جدید را چک کنید. این بروزرسانی با شماره 25.11.22 منتشر شده و مزایای آن حالت دو پنجره‌ای، کنترل اطلاع رسانی پیشرفته، تنظیمات بهبود یافته و عمر باتری بهتر است و همچنین پس از نصب آن نرم افزارهای Google Duo و تماس تصویری گوگل در دستگاه شما نصب می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌شود قبل از بروزرسانی شارژ دستگاه خود را بالای 60 درصد برسانید. و اما خبر ناراحت کننده این است که این بروزرسانی آخرین نسخه برای Moto X Pure Edition است و پشتیبانی دو ساله آن به پایان خواهد رسید.

نظر شما درمورد پشتیبانی نرم افزاری شرکت موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

این بروزر سانی باید همون 6ماه پیش برای این فبلت دوست داشتنی و خوش قیمت عرضه میشد نه انقدر دیر

ahmad

یکسال دیر دستت درد نکنه خدای بروزرسانی هستی بابا خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور