حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۵ در حال اجرای اندروید Oreo دیده شد

تردیدی وجود ندارد که وان پلاس حداقل سه گوشی هوشمند خود را به اندروید ۸.۰ بروزرسانی می‌کند اما زمان اتفاق افتادن این موضوع همچنان نامشخص است، خوشبختانه کسانی که از قبل در برنامه بتا شرکت کرده بودند می‌توانند طعم اندروید Oreo را بر روی وان پلاس خود بچشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه بتای اندروید جدید تنها برای دو گوشی هوشمند وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳T منتشر شده شده است حتی با اینکه پرچمدار این شرکت, وان پلاس ۵ نیز به اندروید جدید بروزرسانی می‌شود اما گویا وان پلاس تصمیم به تست داخلی این نسخه گرفته است.

چند روز قبل گوشی هوشمند وان پلاس ۵ در بنچمارک گیک بنچ در حال اجرای نسخه‌های اولیه اندروید ۸.۰ دیده شد که به معنی وجود احتمال عرضه نسخه بتا برای وان پلاس ۵ است.

در هر صورت انتظار داریم که وان پلاس بروزرسانی سیستم عامل Oxygen OS بر اساس اندروید ۸.۰ را برای هر سه گوشی هوشمند بالا رده خود تا انتهای سال جاری عرضه کند. وان پلاس در گذشته نیز بروزرسانی‌های عظیم اندروید را تا قبل از پایان سال برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرده بود.

با توجه به اینکه تا پایان سال جاری ۳ ماه باقی مانده است، وان پلاس زمان زیادی برای عرضه بروزرسانی اندروید Oreo دارد و تنها کاری که باید انجام دهیم صبر کردن است.

نظر شما درباره بروزرسانی‌های وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قبلا هم گفتم بروزرسانی های وان پلاس عالیه هم سریع هم کم نقص

Mortazavi

واقعاً گوشی عالی هست ولی در مورد دوربینش ابهام هست
بعضیا میگن خیلی عالیه و جزو بهترین هاست ولی بعضیا میگن در حد برند های بزرگ بازار نیست؟
کسی اطلاعات دقیقی داره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید