حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تصاویر مفهومی HTC U11 Plus با صفحه نمایش کم حاشیه منتشر شد

پیش بینی شده که شرکت HTC تا پایان سال جاری چند گوشی هوشمند معرفی کند که یکی از آن‌ها HTC U11 Plus است که به عنوان برادر بزرگتر U11 معرفی خواهد شد و طبق رندرهای امروز احتمالا این گوشی از حاشیه کمی بهره خواهد برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت احتمالا Ocean Master ،Ocean Life ،Ocean Harmony و U11 Life خواهند بود. گزارش‌های جدید حاکی از نسخه بزرگتر HTC U11 است که با سخت افزار قدرتمند معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید کلیپی از تصاویر مفهومی گوشی HTC U11 Plus را مشاهده کنید.

[aparat id=”35EY9″]

به نظر می‌رسد نسخه پلاس طراحی فوق العاده‌ای خواهد داشت و همان طور که در ویدیو نشان داده شده حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کم خواهد بود. در سمت عقب یک دوربین قرار دارد و سنسور اثر انگشت در زیر آن جای گرفته است. گزارش‌ها حاکی از صفحه نمایش 5.99 اینچی در این گوشی هستند و انتظار می‌رود صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 18 به 9 با وضوح +QHD باشد، پردازنده هم مانند نسخه قبل همان اسنپدراگون 835 در این گوشی قرار گیرد.

شایعه شده که مدل پایه این گوشی از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد و مدل بالارده دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. دیگر ویژگی‌های پیش بینی برای این گوشی شامل دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و Quick Charge 3.0 است.

نسخه پلاس هم مانند نسخه اصلی از گواهینامه IP68 بهره می‌برد و احتمالا در تاریخ 11 نوامبر معرفی خواهد شد. شرکت اچ تی سی برنامه شلوغی برای سه ماه آخر سال دارد احتمالا گوشی Ocean Life نیز همراه با نسخه پلاس عرضه شود و Ocean Harmony به صورت جداگانه در ماه دسامبر معرفی شود.

در هفته آینده محصولات جدید شرکت گوگل یعنی پیکسل 2 با همکاری اچ تی سی و پیکسل 2 XL با همکاری شرکت ال جی معرفی خواهند شد همچنین شایعه شده است که Ocean Life در نسخه Android One نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد گوشی‌های آینده شرکت اچ تی سی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این شکلی باشه عالیه خوشم اومد

Sadeghh

طراحیش خیلی زیباست اگه همینطور باشه

Peiman

فکر نمیکنم اینطور باشه این یه طرح مفهومی فقط

Peiman

گوشی های بی حاشیه خیلی زیبان. فقط امیدوارم ک صفحع اولد هم داشته باشه ک تکمیل باشه همه چی . دوربین دوگانه هم بد نیست

mega08

گوشیا دارن همه شبیه هم میشن. قسمت جلوی گوشی شده مثه s8.

تا الان گوشی های اچ تی که وارد ایران میشن. خیلی بد فروشو بی کیفیتن. جز پرچمداراش.

ahmad

چرا هر گوشی کم حاشیه رو میگین شبیه اس۸ هست بابا بخدا قبل اس۸ الجی جی۶ اون شکل بود

Peiman

من هیچ شباهتی به اس 8 تو این طرح نمیبینم. نمی دونم چرا هر شرکتی کم حاشیه میزنه یه عده میگن شبیه اس 8

REZA

همه چیش خوبه جز اون حسگر اثر انگشتش که جاش خیلی زشته،یعنی واقعا میخواد چکارش کنه؟بنظرتون حسگر اثر انگشت جلو قشنگ تر و بهتر نیست؟?

Mortazavi

یو11 پلاس که قطعاً سلطان فبلت های 2017 هست ولی میانرده های htc رو اصلاً نمیپسندم.

Morimf

اگه این شکلی باشه خیلی عالیه و باید به اچ تی سی یه افرین گفت.حالا که همه گوشیا بی حاشیه شدن فقط سونی مونده و همون طراخیه قبلی ببینیم کی سونی میخواد به خودش بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور