حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر تبلت Google Pixelbook همراه با قیمت اولیه منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، گوگل، هیبریدی‌ها، واقعیت مجازی

گوگل قرار است در 4 اکتبر مراسمی برای معرفی گوشی‌های جدید خود یعنی Pixel 2 و Pixel XL 2 برگذار کند. انتظار داریم تا در این مراسم از محصولات دیگری در زمینه‌های مختلف نیز پرده بردارد که یکی از آن‌ها Pixelbook است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Google PixelBook

طبق گفته Droid-Life نسخه جدید کروم بوک گوگل با نام پیکسل بوک معرفی خواهد شد. این دستگاه هیبریدی می‌باشد یعنی هم می‌توان از آن به عنوان تبلت و هم می‌توان به عنوان لپ تاپ استفاده کرد. قرار است این تبلت همراه با Daydream VR جدید و نسخه کوچک دستیار صوتی گوگل معرفی شود که هنوز اطلاعاتی کاملی از مشخصات هیچکدام نداریم.

تبلت Pixelbook در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد که قیمت این مدل‌ها به ترتیب 1199 دلار، 1399 دلار و 1749 دلار خواهد بود و تنها رنگ آن‌ها نقره‌ای است.

این تبلت از Pixelbook Pen نیز پشتیبانی می‌کند که به طور جداگانه با قیمت 99 دلار فروخته می‌شود. این قلم از نوع حساس به فشار است و مقدار شیب قلم به صفحه نمایش را تشخیص می‌دهد که تجربه فوق‌العاده‌ای از قلم هوشمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه مروری بر اطلاعات درز کرده از دیگر محصولات خواهیم کرد.

Google Home Mini

شایعاتی درمورد عرضه دستیار صوتی خانگی گوگل در اندازه‌ای کوچکتر هم وجود دارد که در 4 اکتبر معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود قیمت آن 49 دلار باشد و در رنگ‌های گچی، ذغال سنگ و مرجانی عرضه شود. اطلاعات درز کرده حاکی از بی سیم نبودن این دستگاه است و گوگل هوم مینی می‌تواند رویدادها را برای شما یادآوری کند.

Google Daydream View VR

گوگل قرار است از دستگاه جدید برای واقعیت مجازی با نام Daydream View VR رونمایی کند که نسخه بهبود یافته نسل پیشین است و انتظار داریم که قیمت آن 99 دلار باشد و با همان رنگ‌های نسخه کوچک گوگل هوم عرضه شود.

به نظر شما Pixelbook می‌تواند با محصولاتی قدرتمندی مانند iPad Pro رقابت کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور