حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل رسما تایید کرد پیکسل بوک جدید خود را تا سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، لپ‌تاپ

به نقل از وب‌سایت Trusted Reviews، کمپانی گوگل اخیرا به‌صورت رسمی تایید کرده است که تا پیش از آغاز سال 2023، برنامه‌ای برای معرفی و عرضه پیکسل بوک جدید به‌عنوان جانشین نسخه قبلی آن که مدت‌ها به تعویق افتاده بود را ندارد. این خبر توسط سخنگوی غول جستجو در جریان یک رویداد مطبوعاتی مرتبط با کوالکام در لندن اعلام شد.

عدم عرضه پیکسل بوک جدید در سال ۲۰۲۲

Chrys Tsolaki، مدیر خرده‌فروشی کروم‌بوک‌ها در گوگل، به‌تازگی بیان کرد که این شرکت در سال 2022، لپ‌تاپ جدید پیکسل بوک را عرضه نخواهد کرد.

اولین نسل پیکسل بوک گوگل که در سال 2017 عرضه شد، مشخصات بالایی را با قیمت پایه 999 دلار ارائه کرد. ازآنجایی‌که حتی بهترین کروم‌بوک‌ها در آن زمان قیمت بسیار پایین‌تری داشتند، Pixelbook نتوانست با قیمت بالای خود، به‌فروش موردنظر گوگل دست یابد و عملاً در بازار لپ‌تاپ‌ها تن به شکست داد.

در سال 2019، گوگل Pixelbook Go را معرفی کرد؛ یک کروم بوک مقرون‌به‌صرفه‌تر با گزینه اختیاری نمایشگر 4K. از آن زمان، گوگل کروم بوک جدیدی را معرفی نکرده است. با آنکه Pixelbook Go همچنان در بازار به‌فروش می‌رسد، فروش Pixelbook اصلی در سپتامبر سال گذشته متوقف شد.

عدم عرضه پیکسل بوک جدید در سال ۲۰۲۲

عدم عرضه پیکسل بوک جدید در سال ۲۰۲۲

مانند گوشی‌های سری پیکسل ۶، Pixelbook بعدی گوگل می‌تواند از تراشه‌های سفارشی خود گوگل پشتیبانی کند. Nikkei Asia در شهریورماه گزارش داد که گوگل درحال‌حاضر بر روی تراشه‌های جدید بر اساس معماری Arm برای دستگاه‌های Chrome OS خود کار می‌کند.

این گزارش همچنین ادعا کرد که گوگل قصد دارد از حدود سال 2023، استفاده از تراشه‌ها را در تمامی محصولات خود آغاز کند. ظاهراً گوگل امیدوار است که با ساخت تراشه‌های اختصاصی، محصولات خود را مانند اپل، نسبت به برندهای مطرح دیگر، متمایز کرده و شخصی‌سازی دلخواه خود را بر روی آنان پیاده کند.

نظر شما درباره عدم عرضه پیکسل بوک جدید تا سال ۲۰۲۳ و معرفی احتمالی نسخه آینده با تراشه سفارشی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی