حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 128 گیگابایتی نوکیا 8 (Nokia 8) گواهی FCC را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، نوکیا

پرچمدار فعلی کمپانی HMD یعنی نوکیا 8 که در 26 مرداد ماه امسال معرفی شد دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده است ولی به نظر می‌رسد نسخه جدید از این گوشی با حافظه بیشتر در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت HMD نسخه بروزرسانی شده نوکیا 8 یعنی TA-1004 و TA-1012 را در کمیسیون ارتباطات فدرال ثبت کرد که دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و 6 گیگابایت حافظه رم است. HMD Global در گواهی داده شده به کمیسیون ارتباطات فدرال گفته است که این نسخه از صفحه نمایش جدید ساخت شرکت معروف ژاپنی JDI استفاده کرده است و همچنین ANT پلاس و WCDMA با باند IV به صورت نرم افزاری به این گوشی اضافه شده است.

یکی از دلایل استفاده از پنل شرکت ژاپنی JDI کیفیت بالاتر آن بوده و دلیل دیگر این است که شرکت ال جی به تنهایی نمی‌تواند تمام صفحه نمایش‌های مورد نیاز برای نوکیا 8 را تامین کند زیرا که HMD نسخه‌ای برای بازار ایالات متحده آمریکا، چین و هند نیز در نظر گرفته است.

ANT پلاس یک فناوری بی‌سیم برای ارتباط دستگاه‌های مختلف با تلفن همراه است که بیشتر در دستگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود و همچنین باند IV در شبکه WCDMA در این مدل به گوشی اضافه شده است.

بزرگترین تغییر این گوشی افزایش حافظه داخلی و حافظه رم است که قیمت این نسخه از نوکیا 8 را افزایش می‌دهد. شایعات حاکی از عرضه اولیه این نسخه در ایالات متحده آمریکا و چین است.

نظر شما درمورد نسخه جدید نوکیا 8 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور