حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و قیمت مادربردهای سری Z370 شرکت MSI لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار، سخت‌افزار، مطالب ترنجی

به تازگی تصاویر، مشخصات و قیمت‌های مادربردهای سری Z370 شرکت MSI لو رفته است در ادامه‌ی مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

شرکت MSI مانند دیگر شرکای شرکت اینتل در زمینه مادربرد فعالیت دارد و نامی آشنا در زمینه تولید کارت گرافیک و مادربرد بخصوص در کشور ما است؛ حال قصد داریم به شرح مشخصات کلی و قیمت چند مادربرد سری Z370 شرکت MSI لو رفته بپردازیم.

نکته: واحد دلارهای ذکر شده برحسب دلار کانادا است

 

در لیست مادربردهای Z370 شرکت MSI که بزودی عرضه خواهند شد، مادربرد پرچمدار این سری مدل Z370 GODLIKE نام دارد؛ این مادربرد در کنار مزین شدن با نور پردازی RGB از طراحی زیبایی نیز بخصوص در چیپ ست اصلی برخوردار است. این مادربرد دارای 4 درگاه توسعه PCI Epress X16، شبکه اترنت و دو آنتن شبکه WiFi، کارت توسعه درگاه‌ برای SSD های مبتنی بر سوکت M.2 است. این مادربرد بنا بر اطلاعات لو رفته 450 یورو یا 649 دلار قیمت خواهد داشت.

 

مدل بعدی از مشخصات لیست مادربردهای لو رفته Z370 Gaming Pro Carbon AC نام دارد؛ این مادربرد در هدف اول ساخته شده و بهینه شده برای مصرف گیمینگ هست و در کنار دیگر امکانات خود مصرف کننده را در دیگار مصارف نیز تجهیز می‌کند؛ این مادربرد داری 3 درگاه توسعه PCI Express X16 و دو درگاه برای نصب SSD های مبتنی بر سوکت M.2، یک شبکه اترنت و یک کارت برای افزودن شبکه WiFi 802.11ac است. بنا بر اطلاعات درزه پیدا کرده این مادربرد 250 دلار یا 175 یورو قیمت خواهد داشت.

 

سومین مادربرد مدل Z370 Gaming M5 نام دارد، این مدل مجددا مانند مدل قبلی از 3 درگاه توسعه PCI Express X16 و دو درگاه برای نصب SSD های مبتنی بر سوکت M.2 و یک شبکه اترنت برخوردار است. قیمت این مادبرد بنا بر اطلاعات درز پیدا کرده 198 دلار یا 148 یورو خواهد بود.

 

مدل بعدی Z370 ZLI PLUS نام دارد؛ این مدل مانند مدل قبلی نیز از درگاه توسعه PCI Express X16 و دو درگاه برای نصب SSD های مبتنی بر سوکت M.2 و یک شبکه اترنت برخوردار بوده و به نورپردازی RGB نیز مزین شده است. برچسب قیمت این محصول طبق منبع خبر، 198 دلار یا 140 یورو خواهد بود.

 

طراحی زیبای مشکی و سفید با نام Krait همیشه جایگاه مخصوصی را از نظر طراحی و زیبایی دارد. این مادربرد با نام Z370 Krait مجهز به نورپردازی RGB است؛ مانند تمامی مدل‌ها سیستم نورپردازی این مدل نیز MySTIC نام دارد که مخصوص شرکت MSI می‌باشد. مادربرد Z370 Krat همانند مدل قبلی از درگاه توسعه PCI Express X16 و دو درگاه برای نصب SSD های مبتنی بر سوکت M.2 و یک شبکه اترنت برخوردار است. قیمت ذکر شده در منبع خبر 212 دلار یا 145 یورو می‌باشد.

 

در این میان یک مادربرد نشان ارزان قیمت‌ترین بودن را دارد؛ مادربرد Z370 A Pro بدون نورپردازی بر روی برد، دارای دو درگاه توسعه PCI Express X16 و یک درگاه نصب SSD در سوکت M.2 است. قیمت این مادربرد 159 دلار یا 100 یورو خواهد بود.

 

مادربرد کوچک ابعاد این جمع نیز حضور دارد؛ مادربرد Z370M Gaming Pro AC در فرم فکتور mini-ITX دارای دو درگاه توسعه PCI Express X16، دو درگاه نصب SSD های مبتنی بر سوکت M.2، یک شبکه اترنت و شبکه WiFi با دو آنتن 802.11ac همراه است. متاسفانه قیمت این مادربرد مشخص نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist