حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات تازه‌ای از ویوو ایکس 20 به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی بعدی شرکت ویوو با نام ویوو ایکس 20 به بیرون درز کرده است که مشخصات نهایی این دستگاه را نشان می‌دهد. به غیر از مشخصات تصاویری از این گوشی نیز طبق این اطلاعات منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اطلاعات به تازگی از بسته بندی ویوو ایکس 20 به بیرون درز کرده است که به غیر از نشان دادن طراحی گوشی، مشخصات کلیدی و اصلی گوشی نیز در آن ذکر شده است.

از مشخصات اعلام شده می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 660، صفحه نمایش 6.0 اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی و نسبت 18:9 اشاره کرد. همچنین طبق این اطلاعات قابلیت تشخیص چهره نیز دوباره تایید شد. همچنین چیپ Hi-Fi نسخه AK4376A در این گوشی به کار رفته شده است.

همانطور که می‌دانید این دستگاه قرار است طی مراسمی در روز 21 سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود. در کنار ویوو ایکس 20 نسخه [ All-Black-Mars ] این تلفن نیز به احتمال زیاد رونمایی خواهد شد. همچنین طبق شایعات یک نسخه ضعیف‌تر از ویوو ایکس 20 با نام ویوو ایکس 20A طی این مراسم از سمت ویوو معرفی می‌شود.

از دیگر مشخصات ویوو ایکس 20 باید به 6 گیگابایت رم، دوربین اصلی دوگانه با کیفیت 24 مگاپیکسل و دوربین سلفی تک لنزی 24 مگاپیکسلی اشاره کرد.

از موارد سخت افزاری که بگذریم این گوشی به احتمال زیاد با اندروید 7.1.1 رونمایی می‌شود اما از آنجایی که اندروید اوریو به تازگی رونمایی شده این احتمال وجود دارد که این گوشی اولین گوشی ویوو باشد که با اندروید اوریو راهی بازار می‌شود. گرچه با توجه به اینکه این یک گوشی میان‌رده است این موضوع کمی شک برانگیر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji