حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X20A در گیک بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات

ویوو سخت مشغول آماده سازی مراسمی برای روز 21 سپتامر و رونمایی از گوشی ویوو ایکس 20 است اما ظاهرا تنها ویوو ایکس 20 قرار نیست تا در این مراسم رونمایی شود و ویوو قصد رونمایی از یک گوشی دیگر را نیز در این مراسم دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید ویوو ایکس 20 از پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 6 گیگابایت رم برخوردار است اما به تازگی اطلاعات تازه‌ای از گوشی به اسم ویوو ایکس 20 ای [ Vivo X20A ] منتشر شده است.

بنابر اطلاعاتی که از سمت گیک بنچ منتشر شده ایکس 20A از همان پردازنده استفاده شده در ایکس 20 یعنی اسنپدراگون 660 استفاده می‌کند اما تفاوت این گوشی با ایکس 20 به مقدار رم بر می‌گردد. در ایکس 20 ما شاهد حضور 6 گیگابایت رم هستیم اما در ایکس 20ای تنها 4 گیگابایت رم وجود خواهد داشت. گرچه 4 گیگابایت رم برای یک گوشی میان‌رده واقعا عالی است و حتی خیلی از پرچمدار‌های بازار نیز از 4 گیگابایت رم برخوردار هستند.

از دیگر اطلاعات مشخص شده می‌توان به اندروید 7.1.1 اشاره نمود.

با توجه به اینکه تا به الان تنها تفاوت در این گوشی مقدار رم می‌باشد به احتمال زیاد ایکس 20ای همانند ایکس 20 به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2160×1080 مجهز شده باشد. همچنین از یک دوربین دوگانه 24 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی نیز برخوردار خواهد بود. همه این موارد انرژی خود را از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین خواهند کرد.

هر دو گوشی مورد بحث ما در تنا تاییدیه گرفته‌اند. از آنجایی که ویوو به صورت رسمی حضور خود را در 21 سپتامبر برای رونمایی از ایکس 20 تایید کرده است باید منتظر رونمایی ویوو از ایکس 20 ای نیز باشیم.

نظر شما درمورد ایکس 20 و ایکس 20 ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji