حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: بررسی دوربین سامسونگ گلکسی نوت 8 در شرایط نوری متفاوت

به نظر می‌رسد که هرساله باید شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی در صنعت عکاسی گوشی‌های هوشمند باشیم. حداقل در حال حاضر دوربین دوگانه ویژگی جدیدی برای گوشی‌های هوشمند حوزه اندروید محسوب نشده و شما می‌توانید آن را در هر پرچمداری بیابید. با این حال نمایشگر بی انتهای گلکسی نوت 8 با حاشیه‌های اندک خود توانسته تا علاوه بر لقب بزرگترین و برترین صفحه‌نمایش این صنعت، نام زیباترین را هم با خود یدک بکشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد دوربین گلکسی نوت 8 را در شرایط نوری متفاوت بررسی کنیم.

در حالی که صفحه‌نمایش این محصول تمامی ویژگی‌های اس8 را داشته و تنها با اختلاف چند ماهه با آن روانه بازار شده بود، سامسونگ به سرعت پیشرفتی را در تجربه دوربین برای کاربران به ارمغان آورد تا هر آن چه از یک پرچمدار 2017 انتظار می‌رود را با گلکسی نوت 8 برآورده کند.

از ویژگی‌های جذاب دوربین دوگانه این دستگاه می‌توان به فوکوس زنده اشاره کرد که برای اولین بار به کار گرفته شده است. شما با این ویژگی قادر خواهید بود تا عکس گرفته شده توسط هر دو سنسور دوربین را در اختیار داشته باشید و همچنین عمق میدان تصویر ثبت شده با لنز تله را نیز تنظیم کنید. مات کردن پس زمینه عکس که با عنوان بوکه شناخته می‌شود باعث می‌شود تا بتوانید تصویری همانند یک دوربین حرفه‌ای را به ثبت برسانید.

زوم اپتیکالی که سنسور ثانویه ثبتش را بر عهده دارد، واقعا بی‌نظیر است. این قابلیت در شرایطی که به جزئیات اضافی در زوم برای شکار لحظه‌هایتان نیازمندید، کاربردی بوده و علاوه بر جزئیات زیاد، تجربه کاملا جدیدی را برای عکاسی به ارمغان می‌آورد. سامسونگ هر دو سنسور دوربین اصلی را به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز کرده است تا هرگز در عکس‌هایتان شاهد تار شدگی نباشید و بتوانید با خیالی آسوده در شرایط نوری ضعیف به عکاسی بپردازید.

آیا گلکسی نوت 8 پادشاهی در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود؟ برای یافتن پاسخ، شما را به تماشای ویدیو زیر دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”k2rG6″]

شما عملکرد دوربین این دستگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی خوب بود.

ahmad

خیلی توبه ولی فعلا نمیشه گفت بهترین دوربین موبایلو داره منتظر dxoمیمونم

Peiman

بر خلاف خیلی ها من Dxo رو قبول ندارم. همون موقع ک z5 برترین دوربین دونست فهمیدم که خیلی هم معتبر نیست.

علی شیخ زاده

چقد خواستنیه این نوت لامصب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا