حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون اندروید 8 را در ماه‌های آینده دریافت خواهد‌کرد

همانطور که می دانید موبایل ساخته شرکت اندی رابین چند ماه پیش با اندروید 7 معرفی و عرضه شد. باتوجه به اینکه  شرکت اندی رابین به تازگی ساخته شده و اولین موبایل خود را عرضه کرده به رابین و همکارانش این فرصت را می دهد تا اعتماد مشتریان را با راه های مختلف جلب کنند و یکی از این راه ها به روزرسانی به موقع موبایل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باید بگوییم که انتشار اندروید 8 برای دستگاه های پیکسل نزدیک است و دیگر شرکت ها نیز در حال کار برروی این آپدیت هستند. اما سوالی که برای کاربران اسنشال فون وجود دارد این است که این موبایل چه زمانی اندروید 8 را دریافت خواهد کرد؟ خبر خوب این است که کاربران این موبایل زمان زیادی برای انتشار این آپدیت منتظر نخواهند‌ماند و طبق گزارشاتی این شرکت تایید کرده است که آپدیت اندروید 8 را در چندماه آینده دریافت خواهد کرد.

ربکا زاوین مدیر بخش نرم افزار اسنشال فون در پاسخ به سوالات یکی از کابران گفته است :

ما از حمایت توسعه دهندگان در سومین مراسم بسیار هیجان زده هستیم.در چند روز آینده Kernal و Factory Image را منتشر خواهیم کرد. اندروید اوریو یک یا دوماه دیگر منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه این شرکت در حال حاضر تنها یک موبایل معرفی و عرضه کرده است پس دور از انتظار نیست که زودتر از سایر شرکت های موبایل بروزرسانی را برای پرچمدار خود ارایه دهد اما به غیر از یک بازه یک و دوماهه برای آپدیت، زمان دیگری مشخص نشده است اما برای اطلاعات بیشتر در آینده اخبار را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را باما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کسی هست بدونه چرا این گوشی خوب در بررسی سایت فون آرنا نمره بسیار ضعیف 4 رو گرفته؟

Peiman

گوشی خوبی نیست. فون آرنا ۴ بهش داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم