حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر رنگ جدید گوشی اسنشال فون باشید

اسنشال فون در ماه May سال 2017 توسط خالق اندروید، اندی رابین معرفی شد و توانست طراحی زیبای این گوشی را به همگان ثابت کند. حال باید منتظر رنگ جدید این گوشی باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.از وقتی که اسنشال فون معرفی شد کمپانی اسنشال در پشت پرده درحال انجام بهینه سازی‌های مختلفی از جمله بهبود عملکرد دوربین و تصویر برداری گوشی می‌باشد. همچنین همانطور که می‌دانید اندروید 8 نیز به زودی قرار است برای این گوشی عرضه شود و اسنشال از این بابت نیز سخت مشغول کار است.

اگر از دارندگان این گوشی هوشمند باشید می‌دانید که اسنشال فون تنها در 4 رنگ معرفی شد اما شرکت اسنشال قول معرفی یک رنگ جدید را به ما داده است. همچنین این کمپانی خبر فروش 88 هزارتایی این گوشی را تا آخر سال 2017 منتشر کرده است و در توییتی نیز نسبت به معرفی رنگ جدید واکنش نشان داده است.

در توییت منتشر شده از این کمپانی “A New Wave is Coming” نوشته شده است که کلمه‌ی “Wave” کار بازی با کلمات را راحت کرده است و از آنجایی که این کمپانی از اولین روز رونمایی اسنشال فون قول داده بود، باید شاهد حضور رنگ آبی یا سبز برای این رنگ جدید باشیم که ظاهرا اسم آن نیز “Ocean Depths” نام گذاری شده است.

در تصویری که همراه با توییت بود تاریخ 15 فبریه نشان داده شده است که فردا می‌باشد و باید فردا منتظر رونمایی اسنشال از رنگ جدید گوشی اسنشال فون باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رنگ جدید؟!
رنگ جدید باعث افزایش فروش این گوشی نمیشه . بهتره به فکر نسل دوم این گوشی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji