حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S8 اکتیو گواهینامه وای فای را دریافت کرد

گوشی هوشمند جدیدی از شرکت کره‌ای سامسونگ با کد SM-G892U و اندروید نوقا موفق به دریافت گواهینامه وای فای (WFA) شده است و احتمال می‌دهیم که این دستگاه همان نسخه جهانی گلکسی S8 اکتیو باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این کد دقیقا مشابه SM-G892A می‌باشد که قبلا منتشر شده بود و به همین خاطر احتمال می‌دهیم که این گواهینامه برای نسخه جدیدی از گلکسی S8 اکتیو صادر شده است.

گواهینامه وای فای برای گلکسی S8 اکتیو

هنوز البته به طور دقیق مطمئن نیستیم و دقیقا مشخص نیست که A و U به چه کلمه‌ای باز می‌گردند. پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش سوپر امولد با گوشه‌های خمیده باشد، همانند گدشته گلکسی S8 اکتیو هم ضد آب خواهد بود و گواهینامه IP68 هم برای آن صادر شده است.

ضد آب

دوربین دو گانه، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و پردازنده با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند هستند. بطور کلی گلکسی S8 اکتیو اندازه‌ی بزرگتری را نسبت به مدل اصلی خود خواهد داشت به خصوص در بخش ضخامت.

مقایسه

البته فراموش نکنید که این‌ها همگی در حد شایعه هستند و ممکن است اصلا دستگاهی که گواهینامه وای فای را دریافت کرده است نسخه جهانی گلکسی S8 اکتیو نباشد، در هر صورت هنوز هم بایستی برای شایعات بیشتر منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ببخشید اینجا میگم ولی مهمه ظاهرا گوگل هم شروع به حذف اپلیکیشنهای ایرانی کرد اینم از ‌گوگل. البته حق دارن باید واقع بین باشیم

Mortazavi

از قبلیا خوشگلتر و نشون میده سامسونگ داره تو این قسمت به پختگی میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی