حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

براساس شایعات منتشر شده، سنسور اثر انگشت آیفون 8 در پشت گوشی قرار داده شده است

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، شایعات

در اوایل شایعاتی که مربوط به آیفون 8 منتشر می‌شد مبنی بر این بود که گویا کمپانی اپل قصد دارد سنسور اثر انگشت این گوشی را در زیر صفحه نمایش گوشی قرار دهد اما چند وقت بعد شایعاتی مبنی بر قرار دادن سنسور اثر انگشت این گوشی در پنل پشتی آن منتشر شد و تمامی تصورات کاربران را تغییر داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با تمامی این وجود، به لطف اسلاید‌هایی که اخیرا توسط بنیامین گسکین (Benjamin Geskin) منتشر شد (اینسایدر کمپانی اپل)، نشان می‌د‌هد که ادعای Foxconn مبنی بر قرارگیری سنسور اثر انگشت در پنل پشتی این گوشی پرحاشیه صحیح بوده ولی هنوز هم هیچ نظر قطعی‌ در این مورد نمی‌توان داد. این اسلایدها به یک آیفون با نام کد “Cyclops” و سنسور اثرانگشتی با نام کد “Mesa” تعلق دارد و اکنون این گونه نام‌گذاری شده است.

بر اساس اسلاید های منتشر شده به نظر می رسد که دلیل تاخیرهای اپل در معرفی آیفون 8 این است که Foxconn نمی‌تواند در برخی از موارد به درستی تصمیم بگیرد و هنوز در برنامه‌ریزی‌هایش مشکل دارد.

اکنون به نظر می‌رسد براساس شایعات منتشر شده که اعلام کرده‌اند ممکن است آیفون 8 با مسائل تولید روبه‌رو شود، در ابتدا نیز با محدودیت عرضه هم مواجه باشیم و این موضوع به این معناست که ممکن است شانس خرید این گوشی را در طول چند ماه آینده پس از عرضه‌ی این گوشی نیز نداشته باشید! و این قضیه برای بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون ناراحت کننده می‌باشد.

اگر بخواهیم کمی در مورد اسلاید منتشر شده نیز فکر کنیم، شاید به این نتیجه برسیم که احتمال دارد این اسلاید تقلبی باشد ولی اکنون فرض را بر این می‌گذاریم که این اسلایدها صحت دارند و حداقل به عنوان یک “شواهد بیشتر” در مورد محل قرارگیری این سنسور اثرانگشت، به آن نگاه می‌کنیم. فراموش نکنید که هیچ‌کدام از این اطلاعات داده شده هنوز توسط خود کمپانی اپل به‌طور رسمی تایید نشده‌اند.

به نظر شما چرا اطلاعات دقیقی تاکنون از این سنسور اثرانگشت پرحاشیه‌ی آیفون 8 منتشر نشده است؟!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بهترین کار اینه که تا 5 روز دیگه صبر کنیم ما که یک سال صبر کردیم اینم روش

Peiman

قطعا شایعه بیشتر نیست. این اسلاید هم نسخه چینی آیفون ک ماه ها پیش لو رفته بود

ahmad

دیروز سایت appleinsider یه خبری رفت و گفت اینکه سنسور پشت گوشی باشه از طرح های اولیه اپل بود ولی بعدا لغو شده موندم کدوم درست میگه اینم لینکش
http://appleinsider.com/articles/17/09/06/questionable-slide-leak-hints-apple-abandoned-rear-mounted-touch-id-on-iphone-8

ahmad

اره دقیقا موافقم باهات به قول یکی از دوستان تنها راهش انتظار تا ۱۲ سپتامبر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h