حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاسخ الجی به ماجرای دوربین الجی وی 30 (LG V30)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

دوربین الجی وی 30 (LG V30) با f/1.6 تجهیز شده است، دوربین اصلی ال‌جی V30 ممکن است دارای گشودگی دیافراگم F/1.6 نباشد، اشتباه نکنید! دوربین الجی وی 30 (LG V30) با f/1.6 تجهیز شده است ! این سه موضوعی می تواند به خوبی ماجرای دوربین الجی وی 30 (LG V30) را برای شما بازگو کند. پیرامون این جنجال اما بالاخره الجی به صورت رسمی پاسخ داده است که در ادامه با هم دلیل الجی برای موضوع پیش آمده را خواهیم خواند.

لو رفتن ها حس و حال هیجان زده شدن در مراسم معرفی را به کلی از ما گرفته اند. این روزها همه چیز چند ماه زودتر لو می روند و سپس روی صحنه توسط افراد رسمی شرکت تایید شده و سپس محصول به بازار ارایه می شود. گاهی مخاطب نیاز دارد تا آنچنان هیجان زده شود که یک ضربه کاری در ذهنش به جای بماند. برای مثال قابلیت گشودگی دیافراگم باز f/1.6 در الجی وی 30 (LG V30) موضوعی بود که قبل از معرفی نمی دانستیم و زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد.

الجی نیز همانند خیلی از شرکت های دیگر تعدادی از محصولات پیش تولید خود را در اختیار اصحاب رسانه، افراد صاحب نظر و برای مقاصد بررسی ایرادات احتمالی دست کارکنان خود نگاه می دارد. تا پیش از تجربه لو رفتن اطلاعات از Exif تصاویر منتشر شده برای الجی رخ داده بود. برای مثال اطلاعات دوربین الجی نکسوس 4 به همین شکل منتشر شد.

الجی برای اینکه بتواند ویژگی f/1.6 را از معرض لو رفتن مستدل دور کند مجبور به دستکاری رابط کاربری الجی وی 30 (LG V30) بوده است. حال چه اینطور چه به دلیل دیگر مهم این است که الجی وی 30 در بازار با دوربین دوگانه ای دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.6 و یک دوربین 13 مگاپیسکلی به f/1.9 عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره موارد پیش آمده پیرامون الجی وی 30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
NashenasI

دم LG گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)