حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Vivo X20 و X20 Plus با اختلاف زمانی کمی از رونمایی فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات

ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس گوشی‌هایی از جنس شرکت ویوو هستند که به زودی قرار است معرفی شوند. به احتمال زیاد این دو گوشی در این هفته در هند به صورت رسمی رونمایی شوند ولی اطلاعات منتشر شده، جذابیتی برای معرفی این دو گوشی باقی نگذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه باید درمورد حاشیه این گوشی صحبت کنیم که به احتمال زیاد طبق تصاویر واقعی که از این گوشی نیز منتشر شده، صفحه نمایشی بدون حاشیه داشته باشد. طبق اطلاعات منتشر شده نسخه ایکس 20 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و نسخه پلاس دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی است. همچنین انتظار می‌رود که ابعاد صفحه نمایش این دو گوشی 18:9 باشد.

بنا بر شایعات، ایکس 20 از پردازنده اسنپدراگون 630 و ایکس 20 پلاس از پردازنده 660 در کنار 6 گیگابایت استفاده خواهند کرد. اما حافظه داخلی این دو دستگاه نیز همانند پردازنده، دارای تفاوت زیادی است: نسخه پلاس این دستگاه حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد اما نسخه عادی این گوشی دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

از مشخصات دوربین اصلی این دو دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است اما دوربین سلفی هر دو گوشی دارای سنسوری 24 مگاپیسلی می‌باشد.

همچنین هر دو گوشی از نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند که با توجه به رونمایی رسمی گوگل از اندروید 8، این دو گوشی می‌توانستند با اندروید 8 وارد بازار شوند.

با توجه به رندری که به تازگی از این گوشی منتشر شده و نبود سنسور اثر انگشت در این رندر، می‌توان حدس زد که این گوشی از سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش برخوردار خواهد بود.

به احتمال زیاد یک بدنه تمام فلزی برای ساخت هر دو گوشی استفاده شود. همچنین یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این دو دستگاه را دارد که با توجه به پردازنده و صفحه نمایشی با احتمال زیاد فول اچ‌دی، نگرانی از بابت عمر باتری این دستگاه نباید داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji