حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا که توسط HMD ساخته شدند به اندروید 8 بروزرسانی می‌شوند

تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا بروزرسانی اندروید 8 را دریافت می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدیر تولید HMD،  آقای Juho Sarvikas در توییتر خود به کاربران اطمینان داد که حتی گوشی‌ هوشمند نوکیا 3 که یک گوشی هوشمند پایین رده محسوب می‌شود نیز به اندروید 8 بروزرسانی خواهد شد:

تمامی گوشی‌های هوشمند ما به اندروید Oreo مجهز می‌شوند، این موضوع شامل نوکیا 3 نیز است. درباره زمان این بروزرسانی نمی‌توانم چیزی بگویم زیرا به دردسر می‌افتم.

ممکن است این خبر قافل گیر کننده نباشد زیرا گوگل در زمان معرفی اندروید 8  به این نکته اشاره کرد که سازنده حال حاضر نوکیا و دیگر شرکت‌ها گوشی‌های جدید خود را به اندروید 8 بروزرسانی خواهند کرد.

اما با توجه به این که این غول فناوری به جزییات خاصی اشاره نکرده بود  برخی تصور می‌کردند که نوکیا 3 بدلیل داشتن پردازنده متفاوت با نوکیا 5 و نوکیا 6 از این قافله جا بماند. اما حالا با دیدن  پاسخ Juho Sarvikas به این شایعات بسیار خرسند هستیم.

همانطور که اطلاع دارید  HMD Global علاقه به مجهز کردن دستگاه‌های خود به سیستم عاملی تقریبا مشابه با اندروید خالص گوگل دارد. این عمل به منظور اطمینان برای تجربه‌ایی بدون نرم‌افزارهای بی استفاده و از آن مهم تر بروزرسانی‌های منظم است. این شرکت وعده‌ی حداقل 2 سال پشتیبانی از سیستم‌ عامل گوشی‌های هوشمند خود را داده است که به این معنی است که گوشی‌های جدید نوکیا بروزرسانی عظیم بعدی اندروید را نیز دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره پشتیبانی نوکیا از محصولاتش چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی خوبه که حتی پایین رده ها هم آپدیت بگیرن. بی سابقه است.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید