حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نت‌فلیکس (Netflix) پشتیبانی از پخش ویدیو HDR را در گلکسی نوت 8 بزودی آغاز می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مطالب ترنجی، موبایل

همانطور که می دانید سامسونگ سال گذشته پشتیبانی از محتوای HDR را در گوشی‌های هوشمند و تلویزیون های حود آغاز کرد. موبایل گلکسی نوت 7 اولین موبایل از این شرکت برای پشتیبانی از HDR بود.

بعدها نیز موبایل های گلکسی اس8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش با قابلیت HDR معرفی و عرضه شدند، با این حال شرکت نت‌فلیکس یکی از بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده محتوای HDR ، این قابلیت را برای موبایل‌های سامسونگ فعال نکرد. اما اکنون به نظر وضعیت تغییر کرده‌است. با ترنجی همراه باشید.

اکنون صفحه پشتیبانی نت‌ فلیکس گلکسی نوت 8 را به عنوان یکی از دستگاه های پشتیبانی کننده برای پخش محتوای HDR از طریق اپلیکیشن ویدیو استریم معرفی کرده است. گلکسی نوت 8 از HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی صفحه نمایش آن می‌تواند به 1200 نیت برسد. هرچند صفحه نمایش گلکسی اس 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 3 قابلیت پخش محتوای HDR را دارد ولی غول ویدیویی هنوز برنامه‌ای برای پشتیبانی از پخش محتوای HDR برای این دستگاه ها ندارد.

امیدوار هستیم که نت‌فلیکس بزودی از همه موبایل‌ها و تبلت‌های سامسونگ که قابلیت پخش محتوای HDR را دارند پشتیبانی به عمل آورد.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً برای اس8 هنوز پشتیبانی از HDR رو نزده؟!! ?
مگه تو پشتیبانی از HDR 10 بین گوشی های سامسونگ با سایر گوشی ها فرقی هست؟؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم