حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زد‌تی‌ای از گوشی نوبیا Z17 لایت رونمایی کرد

زمان زیادی نمی‌گذرد که شرکت زد‌تی‌ای، گوشی نوبیا زد 17 را با فناوری شارژ سریع 4.0، 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 835 روانه بازار کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از رونمایی رسمی زد‌تی‌ای از نوبیا زد 17، این شرکت تصمیم به ارائه گوشی با همان شکل و شمایل اما بدور از ویژگی‌های خاص کرد و اسم آن را نوبیا زد 17 لایت نامید.

نوبیا زد 17 لایت یک گوشی میان‌رده با مشخصاتی بالارده است. به طور مثال می‌توان به استفاده از 6 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی اشاره کرد.

همچنین این دستگاهاز پردازنده 8 هسته‌ای استپدراگون 653 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 510 استفاده می‌کند.

همچنین دوربین اصلی این گوشی تشکیل شده از دو حسگر 13 مگاپیکسلی می‌باشد. یکی از این حسگر‌ها رنگی با دریچه دیافراگم اف 2.2 و دیگری مونوکروم می‌باشد. همچنین هر دو دوربین از سنسور IMX258 ساخت شرکت سونی استفاده می‌کنند.

زد‌تی‌ای برای دوربین جلوی این دستگاه نیز از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم اف 2.0 با زاویه 80 درجه استفاده کرده است.

این دستگاه در کنار همچین سخت افزار بهینه‌ای از یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی نیز در کنار شارژ سریع 3.0 استفاده می‌کند. جالب است بدانید که این دستگاه از یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی نیز برخوردار است.

این دستگاه از روز 6 سپتامبر با قیمت 379 دلار وارد بازار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

خوش قیمت و مناسب امیدوارم تو ایران به قیمت خوبی بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji