حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: سونی به طور رسمی از اکسپریا XA1 Plus رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | IFA، اخبار رسمی شرکت‌ها، سونی

اگر یادتان باشد چندی پیش علاوه بر تصاویر گوشی‌های بالارده‌ی اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact، تصویری منتسب به گوشی هوشمندی میان‌رده با نام XA1 Plus نیز به بیرون درز کرده بود. دقایقی پیش این دستگاه در طی رویداد ایفا به طور رسمی معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات این دستگاه در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا XA1 Plus به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD مجهز شده است. این گوشی هوشمند با ابعاد 155x75x8.7 میلی‌متری درمیان دو گوشی میانرده‌ی اکسپریا XA1 و XA1 Ultra قرار گرفته و از پردازنده‌ای مشابه یعنی مدیاتک MT6757 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده است که البته در بعضی از بازارها نظیر آفریقای جنوبی و ایالات متحده با 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.4 و فوکوس خودکار هیبریدی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری قدرتمندی با ظرفیت 3430 میلی‌آمپر اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این دستگاه خوش قیمت به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است تا اولین گوشی هوشمند میان‌رده سونی با این قابلیت باشد. اکسپریا XA1 Plus به زودی و در چهار رنگ صورتی، آبی، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با اکسپریا XA1 Plus چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

عجب باتری داره،با صفحه فول اچ دی خوب دووم میاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا