حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: ایسوس از لپ‌تاپ مخصوص بازی‌های FPS رونمایی کرد

ایسوس در IFA 2017 از تعدادی لپ‌تاپ رونمایی کرد و این رونمایی‌ها تنها به یک زنبوک باریک‌تر خلاصه نمی‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بخش گیمینگ کمپانی ایسوس، ROG، لپ‌تاپ‌های گیمینگ Strix را به دو بخش تقسیم کرده. هر بخش به نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی اختصاص دارند، اولین نوع این لپ‌تاپ‌ها SCAR نام دارند، این محصولات برای بازی‌های شوتر اول شخص طراحی شده‌اند و دارای جدیدترین پردازنده نسل هشتمی Core i7، و گرافیک سری GTX 10 انویدیا هستند. در بخش نمایشگر، با یک نمایشگر 15 و یا 17 اینچ با زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه و نرخ بروز رسانی 120HZ .  ROGر گفته است که در حال آزمایش نمایشگرهای بسیار روان با نرخ بروزرسانی 144HZ و زمان پاسخگویی 7 میلی ثانیه به عنوان گزینه‌ایی برای این لپ‌تاپ است. این نسخه از لپ‌تاپ‌ها  از Motion Blur پشتیبانی نمی‌کنند زیرا در بازی‌های FPS که همه چیز بسیار سریع است این فناوری مورد نیاز نیست.

سری SCAR دارای صفحه‌کلید به  سبک رایانه‌های شخصی با کلیدهای سریع به همراه N-Key Rollover  برای افزایش دقت است. اما اگر علاقه‌مند به بازی‌هایی مانند League Of Legend هستید بهتر است به سری Strix Hero Edition نگاهی بندازید. این نسخه از لپ‌تاپ‌های ایسوس ویژگی‌های مورد نیاز برای بازی‌های MOBA را دارا هستند.

Strix Hero Edition از همان پردازنده‌ی Core i 7 و گرافیک انویدیا به همراه ویندوز 10 پرو بهره می‌برد اما علاوه بر آن‌ها از یک نمایشگر با زاویه دید عریض 100% sRGB برای بهبود کنتراست و دقت رنگ استفاده می‌کند.طبیعتا یک نمایشگر عریض برای بازی‌هایی که باید مراقب همه چیز باشید بسیار مفید است. ایسوس وعده عمر صفحه کلید تا 20 میلیون بار فشرده شدن را می‌دهد بنا براین می‌توانید مدت زمان زیادی به بازی کردن بپردازید.

نظر شما درباره محصولات جدید ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ایسوس سیستم هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب و آپشن های فوق العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید