حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: رایانه All In One ایسر Aspire S24 فقط با ضخامت 0.23 اینچ معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | All in One (AIO)، IFA، اخبار، ایسر

شرکت ایسر در نمایشگاه IFA امسال از دستگاه‌های زیادی رونمایی کرد و یکی از برجسته ترین آن‌ها رایانه Aspire S24 All in one است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Aspire S24 یک رایانه 23.8 اینچی بوده که ضخامت آن فقط 0.23 اینچ (5.97 میلیمتر) است و هیچ جوری نمی‌توان آن را در کنار یک نمایشگر معمولی تشخیص داد و حتی به سختی می‌توان باور کرد که در آن رایانه ای جا شده است.

ترکیب رنگ‌های سیاه و طلایی مات متناسب با سلیقه تمام افراد نیست ولی این رایانه به قدری ظریف ساخته شده است که برای تمام اشخاص زیبا به نظر می‌رسد. حاشیه‌های کم 2.7 میلیمتری در بالا و طرفین باعث شده تا این رایانه بسیار جذاب به نظر برسد.

شرکت Acer امکانات جالبی به این رایانه اضافه کرده است برای مثال شارژر بی سیم در این رایانه استفاده شده است که شما با قرار دادن گوشی خود بر روی پایه آن می‌توانید شارژش کنید. با وجود ضخامت کم این رایانه، ایسر از سخت افزار قدرتمندی در آن استفاده کرده است، از جمله نسل هشتم پردازنده‌های اینتل، تا 256 گیگابایت حافظه SSD و 2ترابایت فضای هارد دیسک.

Acer Aspire S24 در ژانویه 2018 در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود و قیمت آن از 999 دلار شروع خواهد شد و در باقی مناطق در نوامبر 2017 با قیمت 999 یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد نسل جدید رایانه‌های All in one شرکت ایسر چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

محشره

Mortazavi

پسر عجب رایانه محشری.
چه می کنه تکنولوژی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور