حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: ایسر ماوس گیمینگ جدید خود Predator Cestus 500 را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA، ایسر، مطالب ترنجی

در خلل مراسم ایفا (IFA) 2017 ایسر یک ماوس گیمینگ جدید خود موسوم به Predator Cestus 500 را با قابلیت تنظیم فشار بر روی صفحه اصلی کلیک معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 در کلاس محصولات High-End این شرکت قرار گرفته است، که با متعدد امکانات ویژه و بخصوص خود می‌تواند خود را از نظر کارایی در این دسته قرار دهد. این ماوس گیمینگ دارای چندین قابلیت ویژه است اما آنچه این ماوس را در میان دیگر مشخصات خود بیشتر برجسته می‌کند طراحی مربوط به بکارگیری سوئیچ‌های دوگانه م‌پلی بهتراست؛ در این بخش از امکانات این ماوس گیمر می‌تواند بر اساس سلیقه، نوع بازی یا خواسته خود بین دو سوئیچ سبک‌تر یا سنگین‌تر یکی را برای بازی خود انتخاب کندتا ماوس Predator Cestus 500 بتواند تجربه گیم‌پلی خوبی را برای بازیکانان بتواند رقم بزند. دو سوئیچ مختلف هر کدوام از نظر میزان مقاوت آنها در برابر کلیک خوردن متفاوت است که به اصطلاح می‌توان گفت دارای دو سوئیچ سبک و سنگین است.

طبق گفته شرکت سازنده، دو گونه سوئیچ بکار رفته مخصوص بازیکنان دو دسته FPS و RTS است، در هر صورت این قسمت بیشتر به انتخاب هر گیمر باز می‌گردد اما تجربه نشان داده است که بیشتر گیمرها دسته اول یعنی سوئیچ‌های سبک‌تر از نظر مقاومت کمتر را بیشتر ترجیح می‌دهند. با این حال ایسر قابلیت تجربه دو موس را از نظر احساس کلیک خوردن در یک ماوس فراهم ساخته است. ماوس Predator Cestus 500 از ماه November سال میلادی جاری با برچسب قیمت 79.99 دلار عرضه خواهد شد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کلا از طراحی های گیمینگ خوشم نمیاد، چه موس،چه لپتاپ، چه مانیتور چه…

Mortazavi

شکل تانک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist