حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا تیزر جدیدی از اعلام حضور خود در 2 سپتامبر منتشر کرد: موتو ایکس 4 در راه است؟

صفحه رسمی فیسبوک موتورولا در فیسبوک به تازگی پستی جالب را منتشر کرده است. بنابر پست منتشر شده مشخص شد که موتورولا قصد برگذاری مراسمی در 2 سپتامبر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به این موضوع، این تصویر دارای نوشته‌ای با عنوان “hellomoto X”است که نشان می‌دهد باید حضور رونمایی یک گوشی از این کمپانی باشیم. این مراسم قرار است تا در ساعت 6 بعد از ظهر طبق تایم محلی برگذار شود.

همانطور که می‌دانید به تازگی تصاویر و مشخصات بسیار زیادی از گوشی موتو ایکس 4 به بیرون آمده است و می‌توان انتظار داشت که موتورولا در این مراسم بخواهد تا از این گوشی رونمایی کند.

اگر موتورولا قصد معرفی این گوشی را در این تاریخ داشته باشد؛ طبق گفته شایعات نباید منتظر رونمایی گوشی از سمت موتورولا در ایفا باشیم. این گوشی طبق گزارشاتی که تا به الان منتشر شده دارای تاییدیه FCC است. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی توسط منابع نامعلوم در برزیل نیز مشاهده شده است.

قیمت این دستگاه به احتمال زیاد 350 یورو باشد، البته طبق گفته شایعات.

موتو ایکس 4 را می‌توان یکی از میان‌رده‌های شرکت موتورولا دانست زیرا موتو زد 2 فورس چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی و لقب پرچمدار این شرکت را مال خود کرد.

طبق شایعات موتو ایکس 4 دارای صفحه نمایش امولد 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی باشد. همچنین دارای 3گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز باشد. البته یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 630 می‌باشد که با یک باتری 3000میلی آمپری می‌توان تضمین کننده یک روز کامل الی دوروز کار را به شما بدهد.

برای دوربین‌های این دستگاه نیز دو سنسور برای دوربین اصلی و یک سنسور برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی تشکیل شده از دو حسگر 12 و 8 مگاپیکسلی، و دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسلی. همچنین این دستگاه قرار است تا از اندروید نوقا به صورت پیشفرض استفاده کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

حیف که تو ایران به قیمت واقعیش نیست وگرنه خیلی خوش قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji