حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 از رقبا متمایز خواهد بود

دوربین‌های دوگانه به بحث داغ این روزها تبدیل شده‌اند؛ از لنزهای تله تا لنزهای تک‌رنگ و رنگی. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وقتی که از وجود دوربین دوگانه در نوت 8 با خبر شدیم، بسیار این گوشی را مورد انتظار ارزیابی کردیم. سامسونگ با اعلام اینکه لنز دوم همانند آیفون 7 پلاس عمل می‌کند، اظهار داشته که این لنز متفاوت است. اولین مورد، استفاده از تثبیت کننده تصویر اپتیکال برای هر دو دوربین پشت است که در ایفون 7 پلاس، فقط یک دوربین از این ویژگی بهره می‌برد. فاصله کانونی دوربین نوت 8 نیز در وضعیت بهتری نسبت رقیبش قرار دارد.

با تثبیت کننده تصویر در هر دو لنز پشت، سامسونگ گلکسی نوت 8 به رقیبی سرسخت تبدیل شده

این ویژگی در نور خورشید دچار مشکل می‌شود و برای همین است که گشودگی دیافراگم لنز تله‌فوتو کمتر است. در چنین شرایطی دوربین باید سریع‌تر عکسبرداری کند که باعث پرنویز شدن عکس می‌شود. ولی سامسونگ برای این مشکل راه حلی پیدا کرده و آن، استفاده از تثبیت کننده اپتیکال در دو لنز پشت است.

ویزگی بعدی بسیار ساده و هبیجان‌انگیز است. فرض کنید شما می‌خواهید زوم زیادی داشته باشید. اینجاست که نوت 8 به کار شما می‌آید. این گوشی با هر دو لنز عکسی ثبت می‌کند و با ترکیب فواصل کانونی مختلف، عکسی فوق‌العاده بدست می‌آید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بزرگترین ضعف اس8 سنسور قدیمی دوربینش بود که باعث شد نمره ای برابر با میانرده 2016 سونی یعنی x بگیره و دلیلش این بود که بخش سنسور سونی تصمیم گرفته بهترین ها شو تا یک سال در انحصار پرچمدار کمپانی خودش نگه داره که حالا با سنسور ایزوسل سامسونگ این ضعف رفع شده، البته باید دید کیفیت رنگ و جزئیات وعمق تصاویر این سنسور نسبت به سونی چجوریه.

Saeed Mohammadipouya

داداش با ایکس زد پرمیوم ویدیوش هس تو دوربین قیاس شد خراب کرده

Saeed Mohammadipouya

متمایز؟ والا با ایکس زد پرمیوم بررسی شدید خراب کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...