حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: اولین آنباکسینگ رسمی گلکسی نوت 8

تنها دقایقی از معرفی رسمی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ میگذرد که T-Mobile به سرعت ویدیویی از آنباکسینگ و جعبه گشایی این محصول پخش کرد. با ترنجی همراه باشید

 

با وجود اینکه T-Mobile جعبه گشایی‌های خود را در مکان‌های غیر عادی انجام میدهند ( گلکسی اس 7 در زیر آب و اچ‌تی‌سی 10 در ارتفاع ده هزار متری) اما جعبه گشایی امروز نگاهی مستقیم و سریع به محصول است.

در طول ویدیو شخصی که درحال جعبه گشایی می‌باشد به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگونی که در زیر قاب گلکسی نوت 8 وجود دارد اشاره می‌کند همچنین این شخص بیان می‌کند که این گوشی توانست با استفاده از اینترنت 4G LTE به سرعت دانلود یک گیگابایت بر ثانیه دست پیدا کند. بر طبق گفته‌های T-Mobile بیشترین سرعت دانلودی که تاکنون یک گوشی در آمریکا توانسته بود به آن دست پیدا کند 26.9 مگابایت بر ثانیه بود که گلکسی نوت 8 توانست مرز این رکورد را به مقدار بسیار زیادی جابه‌جا کند.

همچنین در این ویدیو می‌توانید بسیاری از راه‌هایی که میتوان از قلم Spen استفاده کرد را ببینید. همچنین در این ویدیو بیان می‌شود که گواهینامه‌ی IP68 چیست و اینکه این گواهینامه به گلکسی نوت 8 اجازه می‌دهد که تا عمق یک و نیم متری به مدت 30 دقیقه داخل آب دوام آورد.

به هیچ عنوان این ویدیو جذاب و دیدنی را از دست ندهید:

 

 

نظر شما درباره‌ی این پرچمدار جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خیلی بدرد نخور بود بیشتر درمورد ویژگیهاش بود تا نشون دادن جعبه و چینش لوازم جانبی و سایر موارد آنباکسینگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم