حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت 8 نخستین تلفن هوشمندی است که از لرزشگیر اپتیکال در هر دو دوربین خود استفاده می‌کند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 درباره ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین آن از جمله فوکوس قابل تنظیم، 2 برابر زوم بدون افت کیفیت و نوآوری‌های دیگری در کنار دوربین دوگانه آن صحبت کرد، اما از یک قابلیت بسیار جالب در نوت 8 بسیار خلاصه گفت. در واقع گلکسی نوت 8 نخستین تلفن هوشمندی می‌باشد که دارای لرزشگیر اپتیکال در هر دو سنسور دوربین دوگانه خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حقیقت هم لنز 12 مگاپیکسلی عریض و هم لنز تله هر یک دارای سیستم‌های منحصر به فردی برای حذف مشکلات ناشی از تکان‌خوردن گوشی در هنگام عکاسی یا فیلمبرداری می‌باشند و تصاویر را به نحوی روان و بدون تارشدگی ثبت می‌کنند. ما بسیار مشتاق هستیم که نتایج مقایسه لرزشگیر این گوشی هوشمند با دیگر اسمارت‌فون های مطرح بازار هر چه زودتر مشاهده کنیم.

دیدگاه شما در اینباره چیست؟ آیا لرزشگیر گلکسی نوت 8 می‌تواند موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً عالیه و از اون کارهای هوشمندانه مخصوص سامسونگ بود.
عدم وجود ois تو لنز تله آیفون 7پلاس بشدت احساس میشد و سامسونگ دست گذاشت رو همین ضعف رغیب.

Mortazavi

کاش سونی هم تو Xz1 از ois در کنار eis 5محوره خودش استفاده می کرد تا یه انقلاب تو لرزشگیر های اسمارتفون ها بوجود بیاد اما چیکار کنیم که ژاپنی ها خسیسند و فقط فکر سود بیشترن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com