حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش 6.3 اینچی رونمایی شد

فقط بزرگ‌تر شده است! گلکسی نوت 8 همراه با نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display تجربه‌ای به یاد ماندنی را از نوشتن بر روی لبه‌های خمیده با قلم S Pen فراهم می‌آورد. پس از عرضه نوت 5، گوشی هوشمند پرچمداری با قلم به اروپا عرضه نشده و این می‌تواند برگ برنده‌ی نوت 8 در بازار گرسنه‌ی این صنعت باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها فرق این تلفن از پشت، همان دوربین و قسمت نافرم سیاه‌رنگی است که فرق میان این تلفن و اس8 را مشخص می‌کند. حسگر اثر انگشت به مناطق دور دست برده شده و اشتباهی که در اس 8 تکرار شد، در نوت هم دوباره دیده شده. از این قسمت که فاکتور بگیریم، در سمت راست دکمه پاور و در سمت چپ، دکمه تغییر میزان صدای دستگاه و در پایین آن دکمه بیکسبی را می‌بینیم که چندان تفاوتی بین خانواده اس8 و نوت ایجاد نکرده‌است. در پایین تلفن هم، با جک هدفون، USB Type C، و چاله‌های بلندگو روبرو هستیم.

 

این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایشی سوپر امولد با رزولوشن QHD و پشتیبانی کامل از فناوری HDR مجهز شده است. این نمایشگر از فناوری Always on Display این شرکت بهره برده و شما را قادر می‌سازد تا در هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش یادداشت برداری کنید. البته این ویژگی فراتر از این بوده و شما می‌توانید نقاشی و به‌اصطلاح اسکچ‌های خود را با قلم انجام دهید و آن‌ها را به‌صورت پیام و با فرمت جیف یا GIF برای دوستانتان بفرستید. این ویژگی Live Messages نام دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم این پرچمدار دوربین دوگانه آن است که به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده که یکی از آن‌ها گشودگی دیافراگم F1.7 داشته و عملکردی معمولی را به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که سنسور دیگر از گشودگی دیافراگم F2.4 و لنز تله بهره برده است. لازم به ذکر هست که هردوی آن‌ها به لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز مجهز شده‌اند.

اولین دوربین دوگانه کمپانی سامسونگ، فوکوسی زنده (Focus Live) را ارائه داده که شما را قادر می‌سازد تا پس از ثبت تصاویر، شدت تاری و بوکه را به دلخواه خود تغییر دهید و این دقیقا همان چیزی است که در تیزر تبلیغاتی دوربین گلکسی چند روز پیش دیده بودیم. همچنین این دوربین می‌تواند تا پیش از فشردن دکمه شاتر، فوکوس را تنظیم کند که قابلیتی جذاب برای آن تلقی می‌شود. در ادامه شما را به تماشای تصاویر ثبت شده با این گوشی هوشمند دعوت می‌کنیم:

ترنجی | گلکسی نوت 8 | صفحه‌نمایش اینفینیتی |‌toranji.ir ترنجی | گلکسی نوت 8 | صفحه‌نمایش اینفینیتی |‌toranji.ir

به لطف رم 6 گیگابایتی این دستگاه قادر خواهد بود تا دو برنامه را به صورت همزمان و یا دو نسخه از یک برنامه را به اجرا بگذارد. پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 8895 با فناوری ساخت 10 نانومتری قلب تپنده این دستگاه را تشکیل داده است. البته این دستگاه در برخی مناطق با اسنپدراگون 835 عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 8 به طور پیش فرض از اندروید 7.1 نوقا به همراه دستیار شخصی Bixby بهره می‌برد. همچنین لازم به ذکر است که این پرچمدار از فناوری‌های VR و DeX به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

باید خوش حال باشیم که شاهد حذف جک هدفون از روی این دستگاه نبوده‎‌‌ایم و این دستگاه همانند گلکسی اس8 از شرکت AKG در تقویت صدای خروجی کمک گرفته است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به اتصال بی‌سیم با سرعت بالا، LTE 16 و Wi-Fi 802.11ac MIMO اشاره کرد.

گل سرسبد کهکشانی‌های سامسونگ توسط یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر تغذیه شده که کمی کوچک‌تر از باتری گلکسی اس8 پلاس است. به هر حال این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ سریع در این زمینه بهره برده است.

طبق گزارشات پیش فروش گلکسی نوت 8 از فردا آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند در بریتانیا با قیمت 870 پوند به همراه یک سیم‌کارت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود این دستگاه هنوز در دیگر نقاط جهان قیمت گذاری نشده است. نکته دیگر قابل ذکر این است که سامسونگ دکس هم از این تلفن به‌خوبی پشتیبانی می‌کند و حتی با بروز کوچک‌ترین مشکل، می‌توانید به خدمات سامسونگ به‌اسم HelloTech مراجعه کنید تا با پشتیبانی کامل و ارائه راهنمایی‌های صحیح تمام غم‌هایتان به پایان برسد.

نظر شما درباره گلکسی نوت 8 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یک گوشی کامل و عالی با طراحی متوسط

iphone king

يك عدد بمب زيبا با قدرت تخريب بالا

ahmad

واقعا که آبروی فن های اپل رو بردی

Mortazavi

چه جمله زشتی.
امیدوارم دیگه هیچ وقت کلماتی مثل بمب، سامهنگ، پلاستیک، دمپایی، گلابی، سیب گندیده، کاشی، آجر، بخاری، آشغال چینی و… رو تو سایتهای ایرانی نبینیم.

Saeed.kzmi

سنگین تر و ضخیم تر شاید یدک کشیدن اسم نوت باعث فروشش بشه!

Mortazavi

خداییش گوشی خوبیه.
بهترین سخت افزار
صفحه عالی
حاشیه کم
قلم استثنایی
دوربین دوگانه
وکلی امکانات فوق‌العاده
ولی چندتا کم کاری توش هست
1.باتری به نظر کم میاد ولی باید تست باتری شو دید
2.عدم استفاده از سنسور سونی یه پسرفت حساب میشه
3.طراحی پشت دستگاه خیلی خیلی زشت
4.سنسور اثر انگشت واقعاً بدجاست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا