حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلایلی که باعث می‌شوند برای خرید گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) سریع تصمیم نگیرید

قلمدار جدید شرکت سامسونگ امن ترین گوشی هوشمندی است که شما می‌توانید آن را خریداری کنید ولی این گوشی نسبت به پرچمدار پیشین این شرکت تغییرات بسیار کمی داشته است که باعث می‌شود تا از خرید آن منصرف شوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چیز جدیدی برای دیدن وجود ندارد!

گلکسی نوت 8 جز قلم و یک دوربین اضافه هیچ تفاوت مهمی با پرچمدار پیشین سامسونگ یعنی گلکسی S8 پلاس ندارد. این گوشی نسبت به نسل قبل دارای تغییراتی مانند اسکنر عنبیه چشم و صفحه نمایش بی‌نهایت است که در پرچمدار سری S این شرکت از قبل وجود داشته است.

امنیت زیاد ولی محبوبیت کمتر

قلمدار جدید سامسونگ کاملا امن است. سامسونگ در پی مشکلاتی که در گوشی‌های پیشین خود داشت سعی کرد بر روی گوشی جدید سخت ترین تست‌های پایداری را انجام دهد تا از امنیت این گوشی مطمئن شود. نام گلکسی نوت 7 بخاطر انفجارهایش معروف شده بود و تا در اینترنت کلمه انفجار را جست و جو می‌کردید نام این گوشی ظاهر می‌شد ولی گلکسی نوت 8 مانند نسل قبلی خود محبوب نخواهد بود زیرا که هیچ دلیلی برای اسم در کردن ندارد.

گوشی‌های بهتری در راه هستند

گلکسی نوت 8 همان اس 8 پلاس است که فقط قلم و دوربین دوگانه به آن اضافه شده که بدون شک همین تغییرات کوچک هم خوب هستند ولی گوشی‌های بهتری هم وجود دارند که بزودی معرفی می‌شوند.

  1. گوشی ال جی V30 که به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش Fullvision و پنل OLED خواهد بود و دو دوربین که یکی از آن‌ها با لنز با زاویه باز است و سیستم صوتی فوق‌العاده گوشی‌های ال جی در آن جای خواهد گرفت.
  2. گوشی قدرتمند شرکت گوگل در ماه اکتبر از راه خواهد رسید که جایگزین پیکسل‌های سال قبل می‌شود.
  3. شرکت هواوی هم ساکت نمی‌ماند و در ماه اکتبر اولین فبلت بدون حاشیه خود یعنی Mate 10 را معرفی خواهد کرد.
  4. و در نهایت اپل هم با سه گوشی قدرتمند از راه خواهد رسید که طبق شایعات یکی از آن‌ها بسیار خاص است.

آیا شما هم یکی از کسانی هستید در فکر خرید گلکسی نوت 8 بوده اید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_dvtgr

هیچی نداره هیچی.روی کاغذ ک هیچی ندیدیم جز وزن بیشتر و باتری کم حجم و زخامت زیاد.اس۸ خیلی بیشتر میارزه ب نظرم.نمیفهمم چرا باید اینقدر پول رو براش هدر کرد؟

ahmad

دلیل نخریدنش طراحی و قیمت و اندازه بزرگه

Pouya

سلام خدمت تیم ترنجی خسته نباشید به خاطر زحمتایی که برای مراسم کشیدید فقط در مورد این مقاله راستش بنده حقیر هسچ کدوم از دلایل زو منطقی نمیدونم
1. شما که قطعا خودتون میدونید کاربران نوت هیچیو با قلمشون عوض نمیکنن چون واقعا کارایی و کاربردشون بالاس باهاش کارایی میشه کرد که تو هیچ گوشی ای نمیشه کرد مثل کپی گرفتم از یه کامنت توی اینستا که فقط با قلم میشه بعد دوربینش واقعا خیلیییییییییییییی نسبت به اس ۸ پیشرفت داشته بعد شما خیلی راحت از این قسمت رد میشید و میگید هیچ چیزی غیر از این دوتا نداره؟با اس ۸ پلاس میشه تغییر داد فکوسو بعد از عکس انداختن و… کارایی های دیگه رو میشه انجام دادبعد نوشتید هیچ تغییر مهمی با اس ۸ پلاس ندارد؟دوربین یکی از مهم ترین قسمتای گوشی نیس؟
۲.محبوبیت کمتر؟ ما گوشی رو میخریم برای استفاده خودمون یا برای طرز فکر مردم ؟ ما گوشی رو واسه استفاده خودمون میخریم یا فکری که مردم میخوان راجب ما بکنن؟
۳. این مورد رو به نظرم وقتی هنوز اون گوشی ها نیومدن نباید مینوشتید میدونم شایعات به احتمال زیاد درستن ولی هنوز گوشی معرفی نشده میشه مقایسه کرد که ؟ بعدشم اگر بخوایم با این منطق پیش بریم که هیچوقت نباید گوشی بخریم که همیشه در اینده یه گوشی بهتر میاد هر چی بخوایم بخرین باید بگم نخریم چون چند ماه دیگه فلان گوشی میاد اخع این حرف منطقیه
ما چاکر بچه های ترنجیم هستیم امیدوارم از کامنتم کسی دلخور نشه

Peiman

به نظرم نباید هر متنی رو ترجمه کرد

parsavalaei

نمیفهمم چرا باید چنین مطلبی ترجمه بشه و توش نوشته بشه “گوشی های بهتری در راه هستند”!!!
این که نوت ۸ نسبت به اس ۸ تغییر زیادی نکرده مبنی بر بهتر نبودنش از گوشی های کمپانی های دیگه نیست!!!
همه ساله سری نوت سامسونگ بهترین زمان خودش بوده و خواهد بود
میشه نویسنده محترم بگن که با آیفون ۸ و گوگل پیکسل بعدی و وی ۳۰ و نوت ۸ چند ساعت کار مداوم کردن و مقایسه کردن که میتونن به این راحتی بهتر بودن رو تشخیص بدن یا تشیخص سایت منبع رو تایید کنن و ترجمش کنن؟!
نوت ۸ که تتزه معرفی شده و هیچ کاری باهاش انجام نشدن
گوشی های بعدی هم که اصلا معرفی نشدن!
این چه متنیه اخه.
من اس ۸ پلاس رو هم به شخصه به آیفون ۸ و پیکسل بعدی و وی ۳۰ الجی ترجیح میدم چه برسه به نوت
واقعا متاسفم!
یاد روزایی که همه از ترنجی خبر ها رو میگرفتن و ابنجا تو قسمت دیدگاه حداقل ۵۰ نفر نظر میدادن بخیر، شاید بی دلیل نیست که تموم شدن اون روز ها و سایت های رقیب اینقدر جون گرفتن.

Mortazavi

دوست عزیز بهتر برای خودتون متأسف باشید.
تعصب به یک برند کره ای که بارها نشون داده برای ایرانی ها ارزشی قائل نیست و تو تبلیغاتش توهین بهمون کرده شمارو کور کرده.
متن تند و بی ادبانه شما خیلی بدتر از این متن بود.

Pouya

سامسونگ به ایرانیا اهمیت نمیده ؟ ?پس احتمالا اپله که به ما ایرانیا اهمیت میده من کاری به لحن ایشون ندارم ولی حرفشون کاملا منطقیه اخه چرا تیم ترنجی باید مقاله ای رو تایید و ترجمه کنه و بزاره سایت که توش نوشته شده گوشی های بهتری هم در راه اند با این گوشی ها هنوز نیومده بعد تشخیص داده شده که اونا بهترن بعدشم نوت ۸ نسبت به اس ۸ پلاس تفاوت زیادی نکرده خب همیشه همین بوده از نسل اول نوت نوت ها همیشه ارتقا یافته جزئی سری اس بودن بازم با این حال به نظرم نوت ۸ فرقش با اس ۸ بیشتر از نوتای قبلیه با اس زمان خودشون تا حالا همون مشخصات دوربین بود نوت ۸ دوربینش که خیلی بهتر شده رمشم ۶ شده

parsavalaei

من واقعا تعصب رو برند خاصی ندارم و اتفاقا خودم هم هنوز مطمئن نیستم موبایل آیندم آیفون هست یا نوت۸
اما وقتی همچین مطلبی رو دیدم واقعا برق از سرم پرید!!!
یادمه سال های پیش دقیقا بعد از معرفی مطلبی نوشته میشد به این عنوان:
“X دلیل که باعث می شوند شما فلان گوشی را بخرید” اما هیچ وقت حرفی از بهتر بودنش از بقیه زده نمی شد.
اما الان رسما نوشته شد نوت ۸ نخرید! بهتر در راهه
موقعی که نوت ۷ سال پیش معرفی شد واقعا تغییرات کمی داشت اما دیدید که بهترین فبلت زمان شد از دید همه سایت ها و فقط قضیه باطریش مشکل به وجود اورد همین طور نوت۵ نسبت به اس ۶
من خودم کسی هستم که با آقا صدرا کلی درباره کمک به ترنجی و … صحبت کردم و هنوز هم هر روز سایت رو چند بار چک میکنم و برای بهبود سایت این نظر رو دادم.

Pouya

خدایی منم برق از سرم پرید ترنجی سایت خیلی خوبیه ها ولی تا حالا دوتا مقاله تو سایت دیدم که واقعا برق از سرم پروند یکی همین مقاله یکی هم بررسی ایکس زد پریمیوم که عارف کمانی بررسی کرده بود و تو اپ ترنجی گزاشته شد بررسی رو خوندم واقعا برق از سرم پرید

Mortazavi

اما دلایل خریدش
صفحه بزرگ و بسیار با کیفیت
دوربین دوگانه با امکانات زیاد و کیفیت خوب
قلم، قلم و باز هم قلم

Sasan2014

با عرض سلام. .من با آقا پویا کاملا موافقم..هنوز گوشی هایی که فرمودین اصلا معرفی نشدن که بشه بهشون برچسب بهتر بودن بزنیم …دوربین دوگانه با کلی قابلیت های جدید تو حوزه عکاسی و کلی پیشرفته تر از گوشی های قبل…رم 6..اس پن و کلی قابلیت هایی که خود اس پن داره..بعنوان مثال ایفون 7 چه فرق عمده ای با ایفون 7 پلاس داشت بجز دوربین..نوت رو با نوت قبلیش بابد مقایسه کرد..چون فن های نوت سمت سری اس نمی رن..من خودم الان بالای 2 سال هست که نوت 4 دارم و هرگز سمت سری اس نرفتم.. نوت رو فقط با نوت جدید تر عوض میکنم و مقایسه..بنظرم ظاهر گوشی ها هم به بلوغ نصبی رسیدن و نمیشه توقع داشت که هر چند ماه یه بار تغییرات زیادی تو ظاهر گوشی ها دید..اما ای کاش باطری قوی تر می بود (هر چند که باید تو عمل کارکرد باطری رو ببینیم.) و بنظرم چینش دوربین ها و حسگر اثر انگشت یخورده تو ذوق می زنه..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور