حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسیژن 4.1.7 برنامه Hangouts گوگل را از روی وان پلاس 3 و 3T حذف می‌کند

وان پلاس امروز بروزرسانی جدید و مهمی از رابط کاربری خود یعنی اکسیژن او اس ارایه کرده است که در حال حاضر برای دو پرجمدار سابقش یعنی وان پلاس 3 و 3T بصورت OTA دردسترس است. در این بروزرسانی برخی از ویژگی‌های سابق حذف و قابلیت‌های جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

حتما می‌دانید که برنامه Hangouts از جمله اپلیکیشن‌های پیش فرض اندروید محسوب می‌شود که کاربر حق حذف آن‌ها را ندارد و فقط می‌تواند آن‌ها را غیر فعال کند مگر اینکه گوشی هوشمند او روت شده باشد. به نظر می‌رسد مشکلات کرش اخیر این برنامه وان پلاس را مجاب کرده است که آن را در بروزرسانی جدید اکسیژن او اس حذف کند.

البته در این بروزرسانی‌ تغییرات عمده‌ی دیگری هم صورت پذیرفته که موجب از بین رفتن باگ‌ها و افزایش کارایی گوشی وان پلاس 3 و 3T می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جدید موجود در این بروزرسانی می‌توان به افزایش عمر باتری و بسته امنیتی آگوست اشاره کرد.

وان پلاس 3T

در حال حاضر این بروزرسانی برای دو گوشی وان پلاس 3 و 3T آماده است و کاربران می‌توانند آن را از طریق اینترنت دریافت کنند. نظر شما چیست؟ این اقدام جهت حذف برنامه‌های پیش فرض اندروید چه پیامی دارد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چقدر از هنگاست بدم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی