حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید Oreo برای HTC U11، HTC U Ultra، و HTC 10 عرضه می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

حالا که اندرویدO رونمایی شده سوال بزرگی که وجود دارد این است که آیا گوشی اندرویدی شما بروزرسانی می‌شود یا خیر. البته  می‌توان با اطمینان در برخی مدل‌ها اظهار نظر کرد به عنوان مثال گلکسی اس7 و نسخه اج آن و یا موتو زد و موتو زد فورس قطعا این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. اما زمانی که درباره مدل‌های 2015 صحبت می‌کنیم اطمینان نداریم. در ادامه باترنجی همراه باشید.

اچ تی سی در روز گذشته در توییتی اعلام کرد که HTC U11، HTC U Ultra، و HTC 10 بروزرسانی می‌شوند. اما موضوعی که وجود دارد این است که بنظر اچ تی سی تلاش زیادی نمی‌کند زیرا یو 11 در سال 2017 معرفی شد پس دریافت بروزرسانی برای آن قطعی است. HTc U Ultra نیز در ابتدای سال جاری معرفی شد و HTC 10پرچمدار سال گذشته است پس حقیقتا هیچگونه جای تعجبی در بروزرسانی این موارد وجود ندارد .

البته HTC در توییتی اعلام کرد که دستگاهای دیگری که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند به زودی به همراه جزییات بیشتر مشخص می‌شوند.

رییس کمپانی HTC در ابتدای سال اعلام کرد که HTC U11 اندروید O و P را دریافت خواهد کرد.

ما باید پشتیبانی از گوشی‌هایمان را به سه نسخه بعدی از اندروید افزایش دهیم. این کار وابسته به نیازهای نرم‌افزاری و سخت افزاری هر نسخه از اندروید است… و ما برای مشتری‌هایمان ارزش  قائل هستیم.

نظرات خود را با ترنجی درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید