حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لامبورگینی از یک گوشی لوکس دیگر پرده برداری کرد؛ ساخته شده از بهترین مواد

لامبورگینی خودروساز مشهور ایتالیایی بازهم دست به طراحی و معرفی گوشی هوشمند جدید و لوکسی با سیستم عامل اندروید زده است که از مواد باکیفیتی ساخته شده‌ است. این تلفن هوشمند که آلفا وان نام گرفته، همانند خودروهای این شرکت چندان قیمت ارزانی ندارد و بیشتر قشر پولدار را هدف قرار داده. در ادامه همراه ترنجی باشید.

آلفا وان جدید قیمتی دارد که احتمالا بودجه‌ی افراد زیادی کفاف آن را نمی‌دهد اما به هر حال باز هم افرادی وجود دارند که علاقه‌مند به گوشی‌های لوکس هستند و حاضر هستند پول زیادی را برای آن خرج کنند. فروش این گوشی از هفته آینده در انگلستان و امارات متحده عربی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت 2,500  دلار از بازار دبی خریداری کنند.

آلفا وان

اجازه بدهید کمی از حساب و کتاب اجنبی خارج شویم و به تومان خودمان بپردازیم! اگر در حال حاضر یک دلار آمریکا را چهار هزار تومان در نظر بگیریم (هر چند که برای وارد کننده محترم بیشتر از این هاست) قیمت خالص این گوشی می‌شود 10 میلیون تومان.

اگر از دلال بازی، پولشویی و از این دست کارها که متاسفانه در کشور ما به خصوص در حوزه محصولات لوکس بسیار زیاد است، بگذریم و فقط مالیات بر ارزش افزوده که در کشور ما نه درصد است را در نظر بگیریم می‌شود چیزی حدود 11 میلیون تومان! درنهایت اگر به تمامی این‌ها قیمت ترانزیت و باربری و گمرک را هم اضافه کنیم، فکر می‌کنم هزینه‌ای بالغ بر یک ماشین پراید کارکرده (در حد نو!) بدست می‌آید.

باتوجه به بازار فروش آن که امارات متحده عربی است و ایرانیان زیادی که در دبی ساکن هستند، احتمال ورود آن به کشور ما کم نیست و بعید نیست که تا سال آینده و یا حتی ماه‌های آتی این محصول به قول خودمان لاکچری را در دست برخی ببینیم. یعنی محصولی هم ارزش با یک ماشین که خیلی‌ ها کار و زندگی‌شان را با آن می‌گردانند. (و خیلی ها حتی توان خریدش را هم ندارند)

تیتانیوم و حتی چیزهایی باکیفیت‌تر از آن، از جمله مواد تشکیل دهنده‌ی بدنه این گوشی هستند. دوربین 20 مگاپیکسلی به همراه قابلیت زوم اپتیکال و بلندگوهای دالبی از جمله مشخصات آلفا وان هستند. دو سیم کارته بودن هم از دیگر قابلیت‌های این تلفن هوشمند است. در پایان می‌توانید تیزر تبلیغاتی این دستگاه را مشاهده کنید: (از ما فقط نگاه کردن و حسرت خوردن بر می‌آید!)

[aparat id=”Z8bFl”]

نظر شما چیست؟ اگر به فرض چنین بودجه‌ای داشتید باز هم اقدام به خرید چنین گوشی گران قیمتی می‌کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی