حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) ممکن است ماژولار باشد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

با توجه به جدیدترین شایعات، گلکسی اس 9 ممکن است ماژولار باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر به این باور رسیدیم که ممکن است سامسونگ راه موتورولا را پیش بگیرد. یعنی تعدادی پین روی بدنه وجود داشته باشند که به شما اجازه اضافه کردن ماژول‌های مختلف را می‌دهند؛ مانند ماژول باتری یا ماژول دوربین. افشاکننده توضیح زیادی نداده ولی اگر این مورد واقعیت داشته باشد، خبرهای بیش‌تری را قبل از معرفی رسمی می‌شنویم.

اولین گوشی اسنشال هم چنین ویژگی را دارا بود. PH-1 با طراحی بی‌حاشیه، در پشت خود پین‌هایی برای ماژول‌های مختلف داشت. توجه داشته باشید که تا معرفی نوت 8 فقط 2 روز مانده و کمی زود است تا به شایعات اطمینان کنیم. برخی از دیگر شایعات به وجود سنسور اثر انگشت داخل صفحه‌نمایش اشاره داشته‌اند. شایعه‌ای که در ماه ژوئن منتشر شد، اعلام کرد که اس 9 با Exynos SoC با معماری 8 نانومتری و یک پردازنده Snapdragon با معماری 7 نانومتری عرضه خواهد شد. شایعه ماه گذشته نیز به صفحه‌نمایش اشاره داشت و گفته که مدل کوچک 5.77 اینچی و مدل بزرگ 6.22 اینچی خواهد بود که اساسا به حفظ اندازه صفحه‌نمایش خانواده اس 8 توجه داشت.

گلکسی اس 9 ممکن است از زبان طراحی شیشه و فلز سامسونگ استفاده کند و احتمال دارد تفاوت‌هایی با اس 8 داشته باشد. این گوشی 6 یا 8 گیگابایت رم خواهد داشت و از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

به شرطی که ماژول ها واقعا کارامد باشن و به طراحی گوشی لطمه نزنه خیلی خوب میشه

Pouya

اکثر گوشیای ماژولاری که دیدم طراحی بدی داشتن اگه طراحی خوب بمونه و کارایی هاش واقعا کار امد باشه خوب میشه در غیر اینصورت اصلا خوب نیس که بعید میدونم سامسونگ طراحی گوشیشو خراب کنه چون اس ۸ الان انقدر زیباس که مردم دیگه توقع دارن سامسونگ هر سال زیباترم بشه نه اینکه طراحیش یهو خراب شه و قطعا سامسونگ به این فکر کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...