حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: پشت صحنه ساخت تصاویر پس زمینه ال جی V30

شرکت ال جی در آغاز سال جاری از تصاویر پس زمینه برای تبلیغات خود استفاده کرد و ویدیویی از پشت صحنه ساخت تصویر پس زمینه گوشی G6 منتشر کرد اما این روش تبلیغ هنوز هم قابل استفاده است که باعث شد ال جی از این روش برای تبلیغ V30 هم استفاده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا به حال شما به تصاویر پس زمینه گوشی خود توجه کرده اید؟ تیم‌های طراحی در شرکت‌ها ساعت‌ها برای طراحی این تصاویر وقت گذاشته اند تا گوشی‌ها در نگاه اول شما را به خود جذب کنند. در پشت صحنه ساخت تصاویر پس زمینه گوشی هوشمند جدید ال جی یعنی V30 ما شاهد چندین رنگ مانند ابی تیره و نارنجی، سیاه و سفید و بنفش و ابی هستیم که انتظار داریم تا این گوشی در رنگ‌هایی مانند تصاویر پس زمینه معرفی شود. تصاویر گرفته شده هم در نسبت 2:1 است که در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

[aparat id=”0mTIo”]

ال جی V30 در روز 31 اگوست، یک روز قبل از نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد و بر خلاف گوشی‌های قبلی سری V دارای صفحه نمایش دوم نخواهد بود و به جای آن صفحه نمایش FullVision با کمی خمیدگی مانند G6 در آن استفاده خواهد شد.

نظر شما درمورد گوشی قدرتمند جدید این شرکت کره ای چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای چندتا والپیپر چه هزینه ایی میکنن. برای والپیپر ویندوز 10 هم همچین کاری کردند در صورتی که اصلا نیازی به اینکارا نیست و با کامپیوتر خیلی راحت میشه همچین والپیپر هایی رو درست کرد

ahmad

طبیعیش بهتره خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور