حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس به صورت رسمی از 6 گوشی جدید سری ذنفون 4 رونمایی کرد

و بله بلاخره سری چهار ایسوس ذنفون هم کامل شد و ایسوس به صورت رسمی دقایقی قبل 6 گوشی از این سری را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همه کمپانی‌ها علاقه به رونمایی از 1 الی 2 گوشی را به صورت همزمان دارند اما ایسوس امسال این قانون را شکسته و اقدام به معرفی 6 گوشی هوشمند کرده است.

ایسوس ذنفون 4 ، ذنفون 4 پرو ، ذنفون 4 سلفی ، ذنفون 4 سلفی پرو ، ذنفون 4 مکس و ذنفون 4 مکس پرو  ، گوشی‌هایی هستند که ایسوس به صورت رسمی از آنها رونمایی کرده است.

اما طبقه بندی این دستگاه‌ها چگونه است؟

ذنفون 4 و ذنفون 4 پرو ، بالارده‌های این سری ، ذنفون 4 سلفی و سلفی پرو میان‌رده‌های این سری و ذنفون 4 مکس و مکس پرو پایین رده‌های این سری هستند. ایسوس امسال با شعار دوربین دوگانه مانور‌های تبلیغاتی زیادی برای این گوشی‌ها انجام داده بود. بدون هیچ حرف اضافه‌ای بریم تا این گوشی‌هارا معرفی کنیم.

ذنفون 4 و ذنفون 4 پرو:

ذنفون 4 پرو:

اما ایسوس برای پرچمدار‌های این سری چه چیزی را در نظر گرفته است؟

ایسوس برای ذنفون 4 پرو از بهترین و قدرتمندترین پردازنده موجود موبایلی یعنی اسنپدراگون 835 استفاده کرده است. همچنین 6 گیگابایت رم و باتری 3600 میلی آمپری از جمله مشخصات دیگر این گوشی هستند.

ایسوس ذنفون 4 پرو

طراحی این گوشی واقعا زیبا است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

صفحه نمایش این دستگاه نیز یک صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد با رزولیشن فول اچ‌دی می‌باشد .

ذنفون 4:

اما نسخه معمولی چه چیزی را در کالبد خود دارد؟ ایسوس برای این گوشی نیز سنگ تمام گذاشته و این گوشی را با دو مدل معرفی کرده.

مدل اول با پردازنده اسنپدراگون 630 و نسخه دیگری با پردازنده 660 قرار است وارد بازاز شود. هر دو نسخه دارای 6 گیگابایت رم هستند و از صفحه نمایشی هم اندازه با نسخه پرو برخوردار هستند اما با این تفاوت ، انتظار می‌رود که یک نسخه دارای صفحه نمایش LCD و نسخه دیگری دارای صفحه نمایش AMOLED باشد.

همچنین باتری این گوشی نسبت به نسخه پرو ، 300 میلی آمپر کمتر است و 3300 میلی آمپر است.

ذنفون 4 سلفی و سلفی پرو:

با اینکه در سال 2017 هستیم اما کمتر کمپانی را می‌بینیم که برای گوشی خود از دو دوربین سلفی استفاده کند. اما ایسوس این کار را کرده است. گرچه با توجه به اسم این دو گوشی نیز نباید غیر از این را از ایسوس انتظار می‌داشتیم.

ذنفون 4 سلفی پرو:

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 625 در کنار 4 گیگابایت رم است. همچنین دوربین دوگانه جلوی این دستگاه ، تشکیل شده از دو حسگر 12 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این دستگاه نیز یک صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد است که رزولیشن فول ‌اچ‌دی دارد.

وظیفه تامین انرژی این دستگاه به عهده یک باتری 3000 میلی آمپری است.

ذنفون 4 سلفی:

مشخصات این گوشی تنها مقداری با نسخه پرو تفاوت دارد .

در این گوشی از همان مقدار رم و همان صفحه نمایش و همان باتری استفاده شده اما دارای تفاوت‌های جزئی در برخی از موارد هستیم.

صفحه نمایش دارای رزولیشن اچ‌دی است ، پردازنده دستگاه ، اسنپدراگون 430 است و دوربین‌ سلفی این گوشی  ، یک سنسور 20 مگاپیکسلی است.

ذنفون 4 مکس و مکس پرو:

ذنفون 4 مکس:

اول از همه باید بگوییم که تمام چیزی که درمورد گوشی‌های پایین رده تا به الان داشتید را فراموش کنید. ایسوس این بار پایین رده را در یک چیز دیگر معنی کرده است.

همه با شنیدن اسم پایین رده یاد سخت افزار پایین رده و مشخصاتی واقعا پایین می‌افتند ، اما یک خبر هیجانی برای آنها داریم.

ایسوس در ساخت این دو گوشی ، از باتری 5000میلی آمپری استفاده کرده است. بله ، 5000میلی آمپر. این به این معنی است که می‌توانید انتظار کار تا 2 روز کامل را با گوشی داشته باشید.

اما سخت افزار این دو گوشی چیست؟

ظاهرا نسخه مکس در دو نسخه پردازنده و در سه مقدار حافظه رم متفاوت رونمایی شده است.

نسخه مکس را می‌توانید در دو نسخه پردازنده اسنپدراگون 425 و 430 به زودی در بازار مشاهده کنید. همچنین ایسوس برای این گوشی از سه مقدار حافظه رم متفاوت استفاده کرده است. شما می‌توانید این گوشی را در سه مدل  با مقدار حافظه رم 2 ، 3 و 4 گیگابایتی انتخاب کنید.

همچنین صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی است.

دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی نیز هر دو دارای سنسور 13 مگاپیکسلی هستند.

ذنفون 4 مکس پرو:

به نظر می‌رسد تنها تفاوت در نسخه پرو این نسخه را می‌توان در ارتقای دوربین اصلی از 13 به 16 مگاپیکسل و نبود حافظه رم 4 گیگابایتی اشاره کرد. مابقی موارد همگی یکی بوده و طراحی نیز به شدت شبیه به هم هستند.

قیمت: روز عرضه و مابقی موارد:

درحال حاضر ایسوس درحال ساخت نسخه 4 ZenUI بر پایه اندروید O است و قول داده است تا این رابط کاربری برای هر دو سری ذنفون 4 و ذنفون 3 منتشر شود.

قیمت ایسوس ذنفون 4 نیز 399 دلار است. نسخه پرو قیمتی 599دلاری دارد.

به سری سلفی که برویم :

ذنفون 4 سلفی قیمتی 279 دلاری و نسخه پرو قیمتی 379 دلاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دیگه زده سم آخر ها.۶تا؟؟؟؟؟

Peiman

کلا با ایسوس حال نمیکنم

Mortazavi

سلام
خبرتون ناقص هست و مخصوصاً تو دوربین ها بعضاً با سایت های خارجی فرق داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji