حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات سامسونگ Gear Fit 2 Pro فاش شد؛ تمام عیار در صنعت گجت‌های پوشیدنی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال معرفی جانشینی برای Gear Fit 2 که سال گذشته به بازار عرضه شده بود با نام Gear fit 2 Pro است. مدتی پیش سامسونگ نام این دستگاه پوشیدنی را تایید کرده بود، اما حالا به لطف Venture Beat این فرصت در اختیار ما قرار گرفته تا با تصاویر و برخی از ویژگی‌های آن آشنا شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ Gear fit 2 Pro از یک نمایشگر Amoled خمیده بهره برده است که البته هنوز رزولوشن و اندازه آن فاش نشده و باید برای دانستن آن تا معرفی رسمی منتظر بمانیم. همچنین این ابزار پوشیدنی به سیستم عامل تایزن مجهز شده و با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS به طور کامل سازگار است. نکته جالب توجه درباره Gear Fit 2 Pro داشتن گواهی 5 ATM است، به طوری که این ابزار پوشیدنی توانایی تحمل فشار آب تا عمقی معادل 164 فوت (50 متر) را داراست و می‌تواند برای غواصی و شنا مورد استفاده قرار گیرد. این در حالی است که نسل قبلی آن به گواهی IP68 بسنده کرده بود و نمی‌توانست چنین مقاومتی را از خود به نمایش بگذارد.

همچنین این ابزار پوشیدنی برخلاف نسل گذشته‌اش که از قابلیت پخش موسیقی بی بهره بود، به این ویژگی مجهز شده و حالا از بخش آفلاین نرم‌افزار Spotify نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، بند مچی این دستگاه به طور محسوسی بهبود یافته است تا در شرایط سخت نیز از دست شما خارج نشده و خیال شما را از این بابت راحت بگذارد.

به گزارش رسمی، سامسونگ قصد دارد تا Gear Fit 2 Pro را در تاریخ 23 اوت همراه با گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 و هدست جدید Gear VR رونمایی کند. با اینکه هنوز زمان عرضه و قیمت این دستگاه مشخص نشده است اما ما حدس می‌زنیم تا با قیمت 180 دلار به بازار عرضه شود.

شما Gear Fit 2 Pro را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا